Hjælp: Mindre opdatering af PC.
Fra : Claus Olsen

Dato : 12-01-02 09:42

Hejsa.

Jeg overvejer at lave en mindre opgradering af min PC. Grunden til at jeg
kun vil lave en mindre er at jeg regnede lidt på at skifte hele lortet ud,
men den PC jeg så gerne ville have kostede ca. 13.000 kr.

Her er hvad jeg har regnet med ved kig på hjemmeside ved den ene forhandler.

Asus A7A 266mhz bundkort
1400mhz AMD Thunderbird cpu
Køler til cpu
Aopen H600A ATX 300W kabinet
Samlet pris 3288 kr.

Og hos forhandler nr. 2

Chaintech 7VJD2 bundkort
1400mhz AMD Thunderbird cpu
Køler til cpu
Aopen 300W kabinet
Samlet pris 2823 kr

Men hvad er bedst? Eller er der en anden sammensætning i mener der er bedre?

Mvh
Claus Olsen

Fra : DeNiro

Dato : 12-01-02 11:09

Claus Olsen <claus.olsen@cool.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1osrq$1uq6$1@news.cybercity.dk...
> Hejsa.

<snip>

> Men hvad er bedst? Eller er der en anden sammensætning i mener der er
bedre?

Jeg ville ofre et par hundrede kroner mere, og købe en AMD XP... lavere
strømforbrug = lavere varme. Sikkert også bedre ydelse...