Hvilke RAM har jeg?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 12-01-02 08:31

Jeg vil købe mere RAM og har ladet mig fortælle, at det er vigtigt at
de nye er af samme type som de gamle. Jeg har 256 Mb i min maskine,
men aner ikke hvad det er for nogen.

Er der nogen måde at detektere på uden at pille låget af maskinen?
(Jeg er *helt* hjernedød angående hardware).

Jeg forestiller mig noget System Info eller lignende og jeg har også
Norton System Works.

Bundkortet er et ASUS K7M Mainboard og jeg kører p.t. dows 98 SE, men
er ved at forberede installation af XP.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-01-02 13:55

Kurt Hansen <kurt@towle.dk> skrev....

> Er der nogen måde at detektere på uden at pille låget af maskinen?

Ikke nogen metode der er så sikker at jeg ville bruge den til at
anskaffe ekstra RAM efter. Frem med skruetrækkeren og af med
motorhjelmen...

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Kim Laursen

Dato : 12-01-02 16:35

3x DIMM sockets for 3.3V PC-100 SDRAM.

det du skal bruge er SDRAM 168Pins PC100

Du kan max putte 768MB PC-100 SDRAM på et ASUS K7M Mainboard

Hilsen Kim

PS : Hvor mange MHZ har din pc egentlig ?

Fra : Kurt Hansen

Dato : 12-01-02 16:37

On Sat, 12 Jan 2002 16:35:24 +0100, Kim Laursen wrote:

>3x DIMM sockets for 3.3V PC-100 SDRAM.
>
>det du skal bruge er SDRAM 168Pins PC100
>
>Du kan max putte 768MB PC-100 SDRAM på et ASUS K7M Mainboard
>
>PS : Hvor mange MHZ har din pc egentlig ?

550 (

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kim Laursen