ofir reklame
Fra : Marc Lykke

Dato : 11-01-02 20:06

hejsa

der skulle ikke være en der ved hvem der har sunget denne mere
"black" music like udgave af the jacksons "i'll be there" i den OFIR
reklame der har kørt en del på tv.

håber der er en der ved mere

m.v.h.
Marc Lykke
Hitliste Links
www.hitliste-links.dk

Fra : Queenie

Dato : 11-01-02 21:44

Jeg er meget sikker på, at det er Maria fra Juice ... Hele versionen kan
sikkert ikke findes på cd, da reklamefirmaerne tit og ofte laver et
remake af en gammel sang, og bare får indspillet den del, som de bruger.
Men som sagt lyder det MEGET som Maria

http://www.kandu.dk/

Fra : Marc Lykke

Dato : 11-01-02 23:29

Lyder fair nok, men syntes bare det lyder for gennemført til
at det bare er et udsnit, og desuden lyder det hammer godt

så hvis der er en der har en lidt mere nøjagtig info, så er
ville det være kanon

hilsen marc

Untitled Document m.v.h. Marc Lykke ::[ I n t e l i T e c h ]::
www.intelitech.dk Bredsdorffsvej 1 DK-6340 Krusaa Danmark Tlf : +45 74 67 82
50 Fax : +45 74 67 82 70 Mobil : +45 20 22 36 56

Fra : Queenie

Dato : 11-01-02 23:50

Det er en reklame .. det skal være gennemført Og tro mig .. jeg
arbejder som lydtekniker i et pladestudie .. det er sådan man gør det
Du kan ikke bare tage en hvilken som helst sang til en reklame ...
så kommer Koda, NCB og alle de andre slemme mennesker efter dig ..
Derfor indspiller man det igenretage mig - fjerne dem fra de andre fisk eller er der en kur ? på for
hånd tak phord og i filter må der jo nødvendigvis mangle noget, især når der ikke
mangler vand...

Med venlig hilsen
Hans

http://www.kandu.dk/

Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-01-02 11:23

Queenie wrote:

> [...]
> hånd tak phord og i filter må der jo nødvendigvis mangle noget, især når der ikke

Æææhhh... hvad hulen betyder de 3 sidste linier?

Fra : Henrik Boegh

Dato : 12-01-02 12:25

Queenie told the rest of dk.kultur.musik:

[...]

> Derfor indspiller man det igenretage mig - fjerne dem fra de andre
> fisk eller er der en kur ? på for hånd tak phord og i filter må der
> jo nødvendigvis mangle noget, især når der ikke mangler vand...

OK - der tabte du sgu' godt nok mig...
Er der en (evt. Hans him-self) der kan levere en dansk oversættelse?

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/index.php?side=usenet
*** There's an X_ to much in my email address ***

Fra : Queenie

Dato : 12-01-02 14:10

Ja det må I sgu nok spørge om *GGG* Det er i hvert fald ikke noget jeg
har skrevet ... Noget gik vist galt for Kan du *g*tid.

http://www.kandu.dk/

Fra : Troels

Dato : 12-01-02 14:24

> Det er i hvert fald ikke noget jeg
> har skrevet ...

Nej.... det er jo et kendt fænomen at der dukker mystiske ord og sætninger
op, når man sender sender meddelser til nyhedsgrupper....

/Troels

http://home.musling.dk/~lundlaursen/dureforsog/
-Düreforsög-bootleg-bytte-bytte??? Send mig en mail tllund@hotmail.com

Fra : nikolaj borg

Dato : 12-01-02 14:24

"Troels" <tllund[blah_blah]@hotmail.com> wrote in message

> Nej.... det er jo et kendt fænomen at der dukker mystiske ord og sætninger
> op, når man sender sender meddelser til nyhedsgrupper....

....især sent på aftenen i week-ender. Det er ihvertfald der, jeg primært har
oplevet problemet

/Nikolaj

Fra : Queenie

Dato : 12-01-02 15:14

Så er det godt tøser *g*city.dk>

http://www.kandu.dk/

Fra : Queenie

Dato : 12-01-02 15:14

Så er det godt tøser *g*city.dk>

http://www.kandu.dk/

Fra : Queenie

Dato : 12-01-02 15:14

Så er det godt tøser *g*city.dk>

http://www.kandu.dk/

Fra : Troels

Dato : 12-01-02 15:25

> Så er det godt tøser *g*city.dk>

Og du kan sørme også midt på dagen

/Troels

Fra : Queenie

Dato : 12-01-02 19:16

Nu må I altså holde op *G* Det ER ikke mig. Jeg føler mig som en totalt
idiot her *g*ldonline.dk' and Active = 1ginale nye

http://www.kandu.dk/

Fra : nikolaj borg

Dato : 12-01-02 19:27

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> wrote in message
> Nu må I altså holde op *G* Det ER ikke mig. Jeg føler mig som en totalt
> idiot her *g*ldonline.dk' and Active = 1ginale nye

Vi ler ikke ad dig, vi ler med dig. Du må da indrømme, at det er
underholdende det her

/Nikolaj

Fra : Queenie

Dato : 12-01-02 22:24

"nikolaj borg" skrev d. 12-01-02 19:27 dette indlæg :
> "Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> wrote in message
>
> Vi ler ikke ad dig, vi ler med dig. Du må da indrømme, at det er
> underholdende det her
>
> /Nikolaj

OMG lol It just did it again!! oups .. sorry lol blev lige lidt for
ophidset, så jeg glemte vist at skrive på dansk Og ja .. det er da
ganske underholdende lol For jeg aner ikke hvad der går galt. Jeg
clicker skriv til nyhedsbruger, får det nye vindue op, sletter alt, hvad
der er i det og skriver og så sker der det der mærkelige lol Oh well ..
my bad I guess lol

http://www.kandu.dk/