Motorola T191 hos Orange
Fra : Bo Rattenborg

Dato : 11-01-02 19:07

Jeg har købt en Motorola Talkabout 191 hos Orange i Odense.

WAP funktionen skulle undersøges. I den forbindelse opdagede jeg, ved at
sammenligne brugervejledning og telefonen, at flere menupunkter i browseren
manglede, bl.a. 'gå til side', som ellers må siges at være ret relevant for
en browser. Jeg henvendte mig i forretningen - 'Åh ja, det kendte de godt
til, der havde været andre kunder der havde gjort opmærksom på problemet' -
'aha ?? hvorfor sælger I nye telefoner med denne fejl ?' - det kunne hun
ikke svare på..... men 'om jeg vil have opdateret softwaren nu, eller om jeg
ville vente til senere', 'øøhh det skal da fixes nu' - derfor ligger min
telefon nu i Åbenrå, efter at have været en tur over Esbjerg, hvor de ikke
havde det aktuelle software..... hmm vente vente, og så er det endda en helt
ny telefon...

Andre der har haft samme problem ?

Mvh
Bo Rattenborg

Fra : Niller

Dato : 11-01-02 19:54

Hej Bo

Det har været fejl i nogen af sendingerne fra motorola, hvor de har glemt at
få opdateret wap-browseren da de har fået Orange's opsætning kørt ind i
telefonerne.
Du får det rettet kvit og frit, men klart er det da irriterende at skulle
have en tlf. til rep./opdatering så kort efter købet - men prøv så at se de
første der købte Nokia 8310...du er sluppet billigt

e/gards

Niels

Fra : Anders Berg

Dato : 12-01-02 13:33

> [...]
> have en tlf. til rep./opdatering så kort efter købet - men prøv så at se de
> første der købte Nokia 8310...du er sluppet billigt

Jeg var en af de første der købte en 8310. Fik softwaren opdateret gratis, det
tog omkring en time, og så har den bare virket siden.
Så jeg vil nu ikke sige han er sluppet billigt!! Nokia opdaterer i det mindste
deres med det samme mange steder.

Anders

Fra : Niller

Dato : 12-01-02 17:55

> Jeg var en af de første der købte en 8310. Fik softwaren opdateret gratis,
det
> tog omkring en time, og så har den bare virket siden.

Ok, du har været heldig så, i forhold til hvad jeg har hørt og oplevet.

> Så jeg vil nu ikke sige han er sluppet billigt!! Nokia opdaterer i det
mindste
> deres med det samme mange steder.

Det gør de jo også de steder hvor de har Motorola-værksted - at det så ikke
er særlig mange steder er så træls og ærgeligt.

e/gards

Niels