Multiple prints i AW6
Fra : Thøger Terp

Dato : 11-01-02 17:20

Hvis man nu har 10 åbne dokumenter i AW 6, og ikke gider at printe dem
alle enkeltvis, men bare fyre alle ud med samme indstillinger... kan man
det?

Min printer understøtter ikke skrivebordsprinter...

Men applescript kunne være løsningen... indtil nu får jeg dog ikke andet
end errors...

/Thøger

Fra : Thøger Terp

Dato : 11-01-02 17:34

> Men applescript kunne være løsningen... indtil nu får jeg dog ikke andet
> end errors...
>
> /Thøger

Nevermind jeg har fikset det!

Undskyld ulejligheden

/Thøger

Fra : Thorfinn

Dato : 14-01-02 15:00

seneca@mail1.stofanet.dk (=?ISO-8859-1?Q?Th=F8ger_Terp?=) wrote in message news:<1f5uwrq.1l6024o27cr0N%seneca@mail1.stofanet.dk>...

> Nevermind jeg har fikset det!

Nu hvor vi _har_ læst dine indlæg vil vi der meget gerne læse / kopere
dit script. Har du ikke lyst til at "go public".

hilsen
Sebastian

Fra : Thøger Terp

Dato : 16-01-02 12:07

Thorfinn <thorfinn@forum.dk> wrote:

> Nu hvor vi _har_ læst dine indlæg vil vi der meget gerne læse / kopere
> dit script. Har du ikke lyst til at "go public".

Jo, der går lige lidt endnu, interessen har været overvældende indtil nu
der er åbenbart andre end mig der har savnet den gode gamle
skrivebordsprinter i såvel OS 9 og især under OS X.

Jeg vender snart tilbage

/Thøger

Fra : Henrik Enslev

Dato : 16-01-02 12:20

Hej
Jeg har aldrig rigtigt fundet ud af at instalere skrivebordsprinter. Det
virker til at Mac ikke accepterer Hp printer. Kan det lade sig gøre?
Hvordan?

Venlig hilsen

Henrik

in article 1f63qxd.s35avb1vnjsr2N%seneca@mail1.stofanet.dk, Thøger Terp at

Fra : Thøger Terp

Dato : 16-01-02 13:13

Henrik Enslev <henslev@mobilixnet.dk> wrote:

> Hej
> Jeg har aldrig rigtigt fundet ud af at instalere skrivebordsprinter. Det
> virker til at Mac ikke accepterer Hp printer. Kan det lade sig gøre?
> Hvordan?

Det kan godt være, Epson gør i hvertfald ikke!

Men hav lidt tålmodighed, senest i aften kan du downe mit script der kan
det samme, næsten

/Thøger

Fra : Thøger Terp

Dato : 16-01-02 13:41

> Nu hvor vi _har_ læst dine indlæg vil vi der meget gerne læse / kopere
> dit script. Har du ikke lyst til at "go public".

Ok nu er det så offentligt tilgængeligt, læs her:

http://www.macnyt.dk/CycloneBoard/?action=read&tid_id=20020116133434

/Thøger
--
http://www.macnyt.dk
Hvis du vil vide noget om rigtige computere