Problemer med HP 970 Cxi
Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 11-01-02 11:42

Hejsa.
Igår aftes da jeg skulle printe et par sider ud fra Publisher 2000 gik min
printer amok!
Den har i et par dage skrevet at farvepatronen var ved at løbe tør og at jeg
skulle have en ny klar ......
Nå, men tidligere på dagen igår printede jeg flere sider ud uden at der var
nogen problemer, dog skiftede jeg den sorte patron, da den var begyndt at
lave streger på udskriften.
Nu, når jeg prøvet at printe ud på den, siger den at den farvepatron som
sidder i er ukompatible med printeren (gu er den ej, det er en orig.
patron), at der ikke er nogen installeret (hvilket der er) og så siger den
pludeslig at den ikke kan kommunikere med computeren!!!

Mit system er win 98 se og printeren kører med de nyeste drivere mm.

Mvh,

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : Finn

Dato : 11-01-02 12:31

(: Marlboro Man :) <kennethdenmark@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c3ec16e$0$277$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
[...]

Den nemmeste løsning er at slette printeren og geninstallere den igen.Sådan
gjorde min gamle HP printer også hver gang jeg skiftede patron. Men siden
jeg for 3 år siden smed HPen ud og skiftede til Epson har jeg ikke haft et
eneste printerproblem overhovedet. Mvh.Finn

Fra : Darkh

Dato : 11-01-02 12:56

> [...]
> jeg for 3 år siden smed HPen ud og skiftede til Epson har jeg ikke haft et
> eneste printerproblem overhovedet. Mvh.Finn

Jeg har nu aldrig haft de problemer med HP's printere, dog oplever jeg ofte
at printpladen på deres sorte patron er revet op ( sjovt nok altid samme
sted, så det er nok en fejl i deres produktionsapparat). Hvis man ikke
bemærker det, når den sættes i, vil der komme fejlmeddelelser som kan være
at den ikke er installeret eller den ikke er kompatibel.

mvh
Jesper