Hurtigste levering fra Future Ent. ?
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 11-01-02 11:01

Hvad er den hurtigste leveringstid I har oplevet ved Future Entertainment ?

Fik en despatch confirmation d. 9, og det ville jo være ret lækkert om
filmen f.eks havde chance for at dukke op i weekenden

Thomas

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 11-01-02 11:43

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev:

> Hvad er den hurtigste leveringstid I har
> oplevet ved Future Entertainment ?

Ca. 2 uger.

> Fik en despatch confirmation d. 9, og det ville
> jo være ret lækkert om filmen f.eks havde chance
> for at dukke op i weekenden

Det tror jeg desværre ikke du skal regne med.

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
TotaliordenkrukkeNutella, somdesværreertom!

Fra : Martin Møller

Dato : 11-01-02 12:05

"Thomas Mouritsen" wrote:

> Hvad er den hurtigste leveringstid I har oplevet ved Future Entertainment
?

Min Terminator SE ankom efter kun 3 dage!

> Fik en despatch confirmation d. 9, og det ville jo være ret lækkert om
> filmen f.eks havde chance for at dukke op i weekenden

Ja altid rart, men jeg tror det kommer meget an på, hvad man har bestilt.
Nogengange tager det sin tid, andre gange er de hurtige. Men mon ikke nu
hvor det er januar, og julen forlængst er overstået, at leveringen går lidt
hurtigt igen?

--
Mvh Martin

Fra : Peter Larsen

Dato : 11-01-02 14:06

Hejsa

Bestilte "A Better Tomorrow" i ondags fik den i dag. :]

hilsen

Peter

Fra : Emil Rune

Dato : 11-01-02 14:32

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fik en despatch confirmation d. 9, og det ville jo være ret lækkert om
> filmen f.eks havde chance for at dukke op i weekenden

Der er da bestemt mulighed for det; jeg bestilte nogle film i tirsdags, og
søreme om de ikke dukkede op her til formiddag! De gange jeg har bestilt hos
Future Ent. er der aldrig gået mere en 4-5 dage.

Mvh. Emil

Fra : Jakob Madsen

Dato : 11-01-02 15:21

> Hvad er den hurtigste leveringstid I har oplevet ved Future Entertainment
?

2 dage!!! lige efter nytår!

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk/

Fra : Ole Kofoed

Dato : 11-01-02 18:42

> [...]
>
> Fik en despatch confirmation d. 9, og det ville jo være ret lækkert om
> filmen f.eks havde chance for at dukke op i weekenden

Normalt tager det en lille uges tid, f.eks. modtog jeg torsdag "Mickey
Mouse in Living Color" afsendt den 4/1, "J.D.'s Revenge" kom også igår
afsendt 3/1.

Mvh.

Ole

Fra : Brian Nielsen

Dato : 11-01-02 23:33

> [...]
>
> Fik en despatch confirmation d. 9, og det ville jo være ret lækkert om
> filmen f.eks havde chance for at dukke op i weekenden

3 dage.

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 12-01-02 01:12

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> skrev:

> 3 dage.

Jeg har en eller anden skummel anelse om at jeg bor
så langt ude på landet, at posten er 1 uge forsinket...
Jeg har aldrig oplevet så hurtig levering, men jeg kan
tilføje at alle leveringer er dukket op i pæn tilstand.
Det er vel også hovedsagen!?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-01-02 01:18

Rasmus A. Nielsen skrev:

> Jeg har en eller anden skummel anelse om at jeg
> bor så langt ude på landet, at posten er 1 uge forsinket...

Det har sandsynligvis intet med det at gøre. Posten i Danmark når altid
frem dagen efter - lige meget hvor i landet du bor. Til gengæld er det
engelske postvæsen ikke så stabilt. Jeg selv har oplevet leveringstider
på mellem 3 og 10 dage fra Future Entertainment.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-01-02 22:59

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk>
> Posten i Danmark når altid frem dagen efter - lige meget
> hvor i landet du bor.

Det der "altid", er det udtryk for en forenklende med vilje-
generalisering eller bare for almindelig naivitet?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 13-01-02 01:21

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Det der "altid", er det udtryk for en forenklende med
> vilje-generalisering eller bare for almindelig naivitet?

Det er et udtryk for kendskab til fakta (at +95% af posten når ud dagen
efter), kombineret med personlig insider-erfaring som lørdagsafløser,
hvor 100% af dagens post blev bragt ud.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-01-02 13:11

> [...]
>
> Det er et udtryk for kendskab til fakta (at +95% af posten når ud dagen
> efter), kombineret med personlig insider-erfaring som lørdagsafløser,

Okay. Altså en generalisering.

(Og dette er *ikke* Post Danmark-bashing, men blot almindelig
pernittengryneri.)

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 13-01-02 13:27

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Okay. Altså en generalisering.

Whatever! Talk to the hand, 'cuzz the head ain't listening, girlfriend!

> (Og dette er *ikke* Post Danmark-bashing, men blot
> almindelig pernittengryneri.)

Og mit svar var ikke Peter-bashing, men bare lidt uskyldig Harlem-slang!
;)

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 12-01-02 11:40

Min film kom skam med posten her til formiddag

Kun 3 dage tog det. Imponerende. Sidste gang jeg bestilte fra Future Ent.
tog det ca. 14 dage.........men det var osse midt i julemåneden....

Thomas.........som skal se ret meget film i weekenden.....