Gammel PC - nyt grafikkort... god konstell~
Fra : Martin K

Dato : 11-01-02 09:08

Hej NG

Der har i denne gruppe været stor diskussion om hvilket grafikkort er det
bedste ... (til nye PC'ere). Jeg har imidlertid en ret bedaget PC, og ønsker
at finde det optimale grafikkort, for det nytter jo ikke noget at udstyre
den med det helt vilde, hvis CPU'en ikke kan følge med!

Min nuværende konfuguartion er som følger:
AMD K6-2 400 MHz
128 Mb RAM
ATI Rage 128 Pro (16 Mb)
Creative Voodoo 2 (12 Mb)
+ en masse andet gøgl om en sådan består af...

Nogle forslag?

--
Martin K

Fra : Martin K

Dato : 11-01-02 09:19

Typisk... forkert gruppe

FUT: dk.edb.hardware.grafikkort

--
Martin K

Fra : Deaster

Dato : 11-01-02 09:59

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ATI Rage 128 Pro (16 Mb)
> Creative Voodoo 2 (12 Mb)
> + en masse andet gøgl om en sådan består af...

Jep, jeg ville købe ny processor og MB, og et gfx. kort, det andet er næsten
lidt spild af penge.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : orbital

Dato : 11-01-02 10:35

On Fri, 11 Jan 2002 09:20:10 +0100, "Martin K"
> [...]

>ATI Rage 128 Pro (16 Mb)
>Creative Voodoo 2 (12 Mb)
>+ en masse andet gøgl om en sådan består af...

der er ikke så meget der kan hamle op med din voodoo2 med den cpu du
har. Du har en meget god spiller konfiguration. Bevares, det er til
glide, og er ikke geforce.

Ellers vil jeg anbefale et geforce mx400 eller muligvis et geforce2 mx
(billigere end mx400), men køb ikke et geforce 200mx. Alt bedre end
mx400 er overkill.

Så det er ca. 5-600 kr.

mvh

John