Sherlock *skal* søge på netværksdrev - hvo~
Fra : Aske Andersen

Dato : 10-01-02 11:57

Hej.

I min Sherlock(9.1), vil jeg gerne have den til altid(=som standard)
at kunne søge på et netvækrsdrev - og ikke min harddisk, som den nu
altid har 'krydset af '(hvor jeg ikke ønsker den skal søge).
Netværksdrevet er *altid* mount'et.

Er dette muligt ?

Fra : Villy Erichsen

Dato : 11-01-02 06:28

Aske Andersen wrote:

> [...]
> at kunne søge på et netvækrsdrev - og ikke min harddisk, som den nu
> altid har 'krydset af '(hvor jeg ikke ønsker den skal søge).

Fjern krydset ved din harddisk - klik på rediger - foretag ingen
ændringer - bare klik OK - så skulle den som standard kun søge på den
(de harddiske der er krydset af)
Gentag evt. proceduren hvis den ikke virker første gang.
Sådan fun ker det for mig.

VH
Villy Erichsen

Fra : Aske Andersen

Dato : 11-01-02 11:54

Villy Erichsen <brita-villy@adslhome.dk> wrote in message news:<3C3E77E1.92347926@adslhome.dk>...
> [...]

> (de harddiske der er krydset af)
> Gentag evt. proceduren hvis den ikke virker første gang.

Hej Villy

Det virker desværre ikke, hverken under OSX el.9.1 (prøvede på 2 maskiner)..

Fra : Villy Erichsen

Dato : 11-01-02 14:37

> Hej Villy
>
> Det virker desværre ikke, hverken under OSX el.9.1 (prøvede på 2 maskiner)..

Mystisk - det fungerer fint her OS 9.1 - det samme på jobbet hvor jeg har en hel stak diske at søge
på.
Måske gentag proceduren 2 gange efter hinanden.
Bare bliv ved så lykkes det til sidst.

Men måske OSX gør noget helt helt andet - det ved jeg ikke noget om.
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-01-02 15:00

Villy Erichsen <brita-villy@adslhome.dk> writes:

> [...]
> Bare bliv ved så lykkes det til sidst.
>
> Men måske OSX gør noget helt helt andet - det ved jeg ikke noget om.

Jeg har lige aendret det billede der kommer fram ved at trykke paa
finderikonen i dokken ud fra din beskrivelse. Det virker ikke hvis
man navigerer et andet sted hen bagefter
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk