Mouseman
Fra : Claus Christiansen

Dato : 10-01-02 21:32

Hil åh mægtige Mac guruer

Jeg har endelig fået opdateret fra 9.1 til 9.2.2 dk. Så langt så godt, men
nu er min Logitech Optical cordless Mouseman stået af. Ja ikke helt den
funger stadig som "almindelig" mus, men alle de smarte funktioner er væk. Så
som scroll og dobbelt klik.

Jeg har prøvet at opdatere min driver fra Logitech, men uden held.

Hvad skal jeg dog gøre????

--
Claus Christiansen og iGor iMac

Fra : thomas schreiber

Dato : 10-01-02 21:37

Det samme er sket på mit arbejde.

Thomas Schreiber
-
http://www.stall.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-01-02 21:49

In article <B863B8B7.DBBE%clafisk@mac.com>,
Claus Christiansen <clafisk@mac.com> wrote:

> Hvad skal jeg dog gøre?

Du mener udover at tænke før du opgraderer?

Dirveren er vel ikke kompatibel med dit OS endnu, men du kan da prøve
USBoverdrive.

Og så dette lille råd jeg lynhurtigt fandt:

  If you canÕt assign the right button and scroll wheel: Try renaming
the MouseWare Control Panel. To do this, 1. Double click on the Hard
Disk icon. 2. Then, double click on the System Folder. 3. Open the
Control Panels folder and locate the MouseWare Control Panel. 4. Click
on the name once to allow renaming. 5. Simply place a - in front of
MouseWare, so the file is now named -MouseWare. 6. Restart the system.
7. This will change the load order so that MouseWare's resources do not
conflict with other control panels loading (from
http://is.nohold.net/noHoldCust5/Prod_3/Articles67163/lm0026.htm)

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk