Nye driver til KyroII
Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 10-01-02 19:12

Hejsa ... jeg har lige set at PowerVR har lanceret nye driver til Kyro II
kort .. også tænkte jeg på .. bør jeg vente til Herkules lancere deres
version af refernce driverne, eller kan jeg gå ud fra at PowerVR's driver er
de bedste?

Mvh

Bo Bach Jensen

Fra : Anders

Dato : 11-01-02 11:44

"Bo Bach Jensen" <Bachy@roadrunner.dk> wrote in message
bør jeg vente til Herkules lancere deres
> version af refernce driverne, eller kan jeg gå ud fra at PowerVR's driver
er
> de bedste?
Du kan roligt installere reference driverne, efter min personlieg erfaring
er de som regl bedre en Hercules's egne, og så er man oven i købet fri for
at vente til de får taget sig sammen.

Anders