Tekster til eyeq?
Fra : Frk.V.

Dato : 10-01-02 14:51

Hej alle,
Er der nogle der kender et link til eyeq´s (jep, tøserne fra Danmark,
altså!) tekster????? De har jo ikke ligefrem overfyldt coveret med tekster
men mere med billeder af gruppen.....Jeg mener, vi har efterhånden set
hvordan de ser ud....Burde de ikke koncentrere sig mere om at synge rent?!!
:0)

På forhånd, tak for svaret.
m.v.h.
Frk.V.

Fra : Frøns

Dato : 10-01-02 15:40

www.eyeq.dk der ligger tekster til alle sangene pånær Much too Late

Fra : Frk.V.

Dato : 10-01-02 15:57

"Frøns" <julie_roed@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> www.eyeq.dk der ligger tekster til alle sangene pånær Much too Late

Hej med dig,
Tak for oplysningen. Jeg syntes ellers lige jeg havde tjekket hjemmesiden,
men åbenbart ikke...

Ha´det!
M.v.h. Frk.V.

Fra : Frøns

Dato : 14-01-02 15:34

Men hvis der er nogen der har netop teksten til: Much Too Late ¨må de gerne
sende den til min mail adresse