Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Eksperter: Hvilket grafikkort vil I anbefa~
Fra : Troels Nielsen

Dato : 10-01-02 13:59

Jeg skal købe et grafikkort, men jeg har ikke fulgt med i udviklingen på det
seneste, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal købe.

Pris: Det må maks koste 1000

Behov: Jeg bruger computeren til surfing, tekstbeh, regneark, photoshop og
lidt spilleri.

Nogle er med 32MB og andre 64MB - er der reelt nogen forskel hvis man ikke
kører nogle sindsyge 3D animationer?

Håber på nogle konstruktive svar.

Mvh Troels

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 10-01-02 14:10

Troels Nielsen wrote:

> Håber på nogle konstruktive svar.

Ja, tag et kig i indlægene her i gruppen og du vil blive klogere.

Mvh

Bruno

Fra : Deaster

Dato : 10-01-02 14:15

"Troels Nielsen" <Troels.Nielsen@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Jeg skal købe et grafikkort, men jeg har ikke fulgt med i udviklingen på
det
> seneste, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal købe.
>
> Pris: Det må maks koste 1000

Klip <det sædvanlige>

Et rigtigt godt råd: Kig tilbage i gruppen, det spørgsmål har været stillet
og besvaret en million gange.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig