[FAQ] alxj er lukket...
Fra : nikolaj borg

Dato : 10-01-02 13:36

Så skete det endelig:

http://home.worldonline.dk/~alxj/

er lukket ned efter trusler fra rettighedshaverne. Tillykke til dem. Synd
for alle os andre.

/Nikolaj

Fra : Uffe Holst

Dato : 10-01-02 15:14

In an article of 10 Jan 2002 nikolaj borg wrote:

> Så skete det endelig:
>
> http://home.worldonline.dk/~alxj/
>
> er lukket ned efter trusler fra rettighedshaverne. Tillykke til dem. Synd
> for alle os andre.

Ak ja, men til gengæld holder bibliotekerne da stadig åbent.

--
Uffe Holst

Fra : nikolaj borg

Dato : 10-01-02 15:15

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> wrote in message

>Ak ja, men til gengæld holder bibliotekerne da stadig åbent.

Ja, det er jo altid noget :)

/Nikolaj

Fra : Peter G.

Dato : 10-01-02 15:37

In article <a1k1qn$8ol$1@egon.worldonline.dk>, nikolaj borg
<nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote...
> [...]
>
> http://home.worldonline.dk/~alxj/
>
> er lukket ned efter trusler fra rettighedshaverne. Tillykke til dem. Synd

Opdateret og ny udgave lagt op på
<http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/>
--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Rune

Dato : 11-01-02 11:11

nikolaj borg wrote:

> Så skete det endelig:
>
> http://home.worldonline.dk/~alxj/
>
> er lukket ned efter trusler fra rettighedshaverne. Tillykke til dem. Synd
> for alle os andre.

Har netop set det!

Sgu da den sørgeligste nyhed længe. Jeg fatter simpelthen ikke, at
lyrikker kombineret med et par blokbogstaver ala A, C eller F# kan
genere rettighedshaverne så meget?!? I størstedelen af tilfældende
er tabsene jo langt fra 100% korrekte!

De burde da hellere bruge deres tid & penge på at rette skytset mod
audiogalaxy, kazaa, eller hvad pokker de hedder i dag. For der får
deres sange vel en ny ejermand sådan ca. hvert 2. minut? Man skulle
da formode, at de tjener flere penge på at sælge cd'er end sangbøger
(som jo i de fleste tilfælde ikke en gang eksisterer). Oh well, men
synd for Alex (og alle os andre), da han havde hjertet på det rigtige
sted, modsat f.eks. hovedparten af kazaa brugerne.

MVH.
Rune