dos emulator til mac
Fra : Asmus U2

Dato : 10-01-02 10:11

Hej, jeg har et dos program som jeg bruger meget.

findes der en dos emulator til mac?

jeg har kun kunnet finde nogen der gjorde det omvendt

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-01-02 10:26

Asmus U2 <asmusu2@post.tele.dk> wrote:

> Hej, jeg har et dos program som jeg bruger meget.
>
> findes der en dos emulator til mac?
>
> jeg har kun kunnet finde nogen der gjorde det omvendt

Connectix Virtual PC, istaler DOS (hvis ikke det følger med)

Det kræver en powermac, men der er vel ikke mange der længere bruger
68k.

<icq:131382336>

Fra : Asmus U2

Dato : 10-01-02 16:40

On Thu, 10 Jan 2002 10:25:30 +0100, spam@reippuert.dk (Morten
Reippuert Knudsen) wrote:

>Connectix Virtual PC, istaler DOS (hvis ikke det følger med)
>
>Det kræver en powermac, men der er vel ikke mange der længere bruger
>68k.

ok, jeg havde håbet på noget gratis, det er kun et enkelt program

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-01-02 18:15

Asmus U2 <asmusu2@post.tele.dk> wrote:

> ok, jeg havde håbet på noget gratis, det er kun et enkelt program

hvilken mac og hvilket OS kører du, det er sikkert muligt at opdrive en
billig brugt VPC 2 eller 3.

<icq:131382336>

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 10-01-02 21:10

Asmus U2 <asmusu2@post.tele.dk> wrote:

> ok, jeg havde håbet på noget gratis, det er kun et enkelt program

Der er Bochs som er open source. Det ser ud til at der kun kompileres
versioner til OS X nu. Se selv på <http://bochs.sourceforge.net/>

Thomas Tvegaard

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 11-01-02 06:22

> Connectix Virtual PC, istaler DOS (hvis ikke det følger med)
>
> Det kræver en powermac, men der er vel ikke mange der længere bruger
> 68k.

SoftWindows kan også bruges. Du kan sikkert finde én et sted [produceres
ikke længere].
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Jesper

Dato : 10-01-02 18:12

in article Slo9PBEMbDQFPb8LskyJgnZjF=3D@4ax.com, Asmus U2 at
asmusu2@post.tele.dk wrote on 10/01/02 10:10:

> Hej, jeg har et dos program som jeg bruger meget.
>
> findes der en dos emulator til mac?
>
> jeg har kun kunnet finde nogen der gjorde det omvendt

Ikke en egentlig DOS emulater, derimod en PC emulator. Du kan købe og
downloade Virtual PC 5 med PC DOS 2000 for $100

Jesper

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-01-02 18:30

Hej Asmus

Ja, Virtal PC 2 findes i en ren DOS udgave. Den vil du formentlig kunne
bruge. Men jeg tror ikke, den kan købes længere.

Asmus U2 wrote:

> Hej, jeg har et dos program som jeg bruger meget.
> findes der en dos emulator til mac?
> jeg har kun kunnet finde nogen der gjorde det omvendt

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)
- Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Textprocessor in The
World