Software i 6210
Fra : Søren Larsen

Dato : 09-01-02 23:56

Hej Thomas.

Er du i stand til at lægge nyt software i en 6210 og evt. skifte IMEI nr...?
Det drejer sig om en som er blevet flashed med en "tom" backup (200000 -
600000) og derfor har mistet alt....

Mvh.
Søren Larsen

Fra : Nick Christensen

Dato : 10-01-02 03:07

> Er du i stand til at lægge nyt software i en 6210 og evt. skifte IMEI
> nr...? Det drejer sig om en som er blevet flashed med en "tom" backup
> (200000 - 600000) og derfor har mistet alt....

Nu hedder jeg ikke Thomas. Men jeg altså ikke at vedkomne kan ligge nyt
software i din telefon, med mindre han altså arbejder på et værksted. Og
han kan da slet ikke tildele din telefon nyt IMEI nummer.

I øvrigt er sidste nye software version: V 05.44 (29-11-01). Fik det
i min telefon idag. Dog ikke de store ændringere fra tidligere udgaver
af softwaren.

Fra : Søren Larsen

Dato : 10-01-02 10:19

Ups... fejl.

Skulle ikke have været postet her, beklager.

Mvh.
Søren