Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Peng for forsøg...
Fra : izeqb

Dato : 09-01-02 23:28

Hejsa...

jeg ved ikke om det r det rigtige sted at spørge, men det er vel ikke
helt ved siden af

Det er noget med at man kan få lavet forsøg på hospitaler, og få penge
for det, sådan noget med at man skal sove, spise forskellige ting osv.

Er der nogen der har noget mere info om dette?

// Hjalte

Fra : Stefan Lund-Rasmusse~

Dato : 09-01-02 23:47

"izeqb" <izeqb@secret.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for det, sådan noget med at man skal sove, spise forskellige ting osv.
>
> Er der nogen der har noget mere info om dette?

Hvis du bor i nærheden af København centrum, så kan du finde opslag på
universiteternes opslagstavler. Der hænger ofte tilbud om både vævsprøver,
muskelbiopsier og "luk dig selv inde i en container i 14 dage" forsøg. Der
er vist nok okay penge i det - hvis man er til den slags.
Jeg mener at det er landbohøjskolen som oftest søger gennem disse opslag.
Det kan være du kan kontakte dem direkte.

Stefan

Fra : KGB

Dato : 12-01-02 21:32

"izeqb" <izeqb@secret.dk> wrote in message
> Hejsa...

Hej, er du også her ?
huh.

> Er der nogen der har noget mere info om dette?

Har du fået info nok længere nede, eller vil du have mere?

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk