MP3 player til Mac/PC
Fra : Staunstrup

Dato : 09-01-02 21:49

Jeg er på udkig efter en 'dims' med følgende specifikationer:

MP3
Radio
Voice-recording
Mac/PC

Efter Creative ikke laver Nomad II mere (eller hvad nu navnet var i Europa)
kan jeg ikke opstøve andre. Intel's concert player ser ellers lækker ud men
understøtter (naturligvis) slet ikke Mac'en.

Nogen bud ?

------
mvh
jan kloster staunstrup

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 09-01-02 23:18

Staunstrup <jks@i4.auc.dk> wrote:

> Jeg er på udkig efter en 'dims' med følgende specifikationer:

> [...]

Hej Jan
<ot>
jeg håber du har styr på bakkerne
Så kan vi sige velkommen til den 3. cykelnørd i gruppen.
</ot>

Som det ser ud kommer du ikke forbi en MiniDisk
fx. en Sony MZ-R750

en digital mp3 -2- MD til både Mac og PC findes fx. fra
http://www.xitel.com/products_dg2.htm

(Sony sælger pakken som Sony MZ-R750 DPC i USA, dog uden Mac driver, men
de kan hentes hos xitel). Dimsen er selvfølgelig ikke nødvendigt, når du
går den analoge vej.

Jeg har desværre ikke set specifikationer for Sonys nye MD net
player/recorder. Men som det lydder skulle det med MD net være muligt at
overføre navne på sange.

Og så skal der bare en mikrofon til. Men hvis det virkelig kun var en
digtafon du manglede, er det måske lidt for dyr en løsning.

Jeg er ret tilfreds med en MD-R700 + Shure beta. Men det skal også
bruges til sang.

hilsen
Sebastian
- snart med superlongvehicel (tandem + trailer)