Software Developer's Kit
Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 09-01-02 17:21

FP2000 manualen omtaler Microsoft FrontPage Software Developer's Kit (SDK),
hvor man skulle kunne finde information om at tilpasse guider, skabeloner,
temaer og så videre.

Angiveligt skulle den kunne hentes på nettet, men det angivne link er dødt
og jeg kan ikke finde et SDK, som matcher FP2000.

Er der en venlig sjæl derude, som kan hjælpe mig med at lokalisere eller
fremskaffe SDK?

Eller anbefale en bog, som dækker ovenstående?

På forhånd tak,
Kim

Fra : Niels Ulrik Reinwald

Dato : 09-01-02 21:13

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/fpsdk2002/h
tml/GettingStarted_About.asp

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 16-01-02 17:58

"Niels Ulrik Reinwald" skrev:

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/fpsdk2002/h
> tml/GettingStarted_About.asp

Tak, den fandt jeg også, men ledte efter SDK til FP2000 - men det er nu fint
nok, for min arbejdsplads opgraderer.

Kim