Razor boomslag mus - HVOR ?
Fra : Dr. Ralph

Dato : 09-01-02 15:48

Kan den købes i DK ?

Hvormange versioner er der af den ?

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 09-01-02 16:17

Du kan chekke på edbpriser.dk hvor den kan købes
Og den er i 2 versioner en BoomslangR 2000 og en 1000

Har selv først nævnte og det er en kanon gaming mouse

Fra : DoGgX

Dato : 09-01-02 20:33

Det hedder RAZER Boomslang, den fås i version 1000 og 2000, jeg har 2000,
den er TOTALT fed... www.edbpriser.dk har den men, jeg vil vædde med at du
kan finde en billigere pris i en af de lokale, spørg evt. om de kan skaffe
den hjem. For den er steget totalt i pris inde på edbpriser

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : "Rasmus Ebdrup Søren~

Dato : 09-01-02 21:30

In article <i1mo3ugdgbc3ka6u3hsl9g3l8qp4m6aksa@4ax.com>, "Dr. Ralph"
<dr.ralph@removesol.dk> wrote:

> Kan den købes i DK ?
>
> Hvormange versioner er der af den ?

Det skal lige siges, at ( i hvert fald 2000-modellen) har en dårlig vane
med at gå i stykker.
Min egen gik i stykker after ca. et halvt år, og
det var ikke fordi jeg havde mishandlet den på nogen måde. Ligeledes har
to af mine venner oplevet det samme.
Da jeg kontaktede forhandleren for at få den byttet, gav de mig pengene
tilbage, da de ikke længere forhandlede denne mus pga. for mange fejl i
den.

Hilsen
   Rasmus E. Sørensen

Fra : S3N80R

Dato : 09-01-02 22:09

On Wed, 09 Jan 2002 21:30:01 +0100, "Rasmus Ebdrup Sørensen"
<my@email.is.invalid> wrote:

>Det skal lige siges, at ( i hvert fald 2000-modellen) har en dårlig vane
>med at gå i stykker.
>
>Hilsen
>   Rasmus E. Sørensen

Hejsa Rasmus E. Sørensen,

Må jeg spørge om, hvad der gik i stykker på din og dine venners mus?

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Anders Lauge Madsen

Dato : 10-01-02 14:20

"S3N80R" <sen@webglobe.dk> wrote in message
> Hejsa Rasmus E. Sørensen,
>
> Må jeg spørge om, hvad der gik i stykker på din og dine venners mus?

Nu hedder jeg godt nok ikke Rasmus, men de to jeg hår fået ødelagt (varede
henholdsvis 3 og 4 måneder) begyndte knapper at klikke to gange i stedet for
en. Det er ret belastende både i spil og i Windows. Derudover er den lille
plastictap der stabiliserer konstruktionen så lille, at man dårligt kan
hoste i retning af den før den går i smadder.

De er hamrende fede. Så længe de virker!

Mvh

Anders

Fra : JHN

Dato : 10-01-02 14:42

DOH... det er min boomslang 2000 lige begyndt på....

Er 1000 lige så tilfredstillende som 2000 eller er ??

Eller har folk et andet forslag til valg af mus til gaming.

Mvh

JHN

"Anders Lauge Madsen" <anders.lauge.madsen.dont.send.shit@audio.dk> wrote in
message news:zxg%7.71$lU1.3048@news.get2net.dk...

Fra : Daysleeper

Dato : 10-01-02 15:17

Logitech Dual Optical...

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 10-01-02 18:03

JHN wrote:

> DOH... det er min boomslang 2000 lige begyndt på....
>
> Er 1000 lige så tilfredstillende som 2000 eller er ??
>
> Eller har folk et andet forslag til valg af mus til gaming.

M$ IntelliEys Explorer - bruger min til alt og der er aldrig problemer (heller
ikke med driverne).

Mvh

Bruno

Ps. Bvadr - det giver altså en dårlig smag i munden at anbefale noget fra "the
evil empire".

Fra : Ding-Dong

Dato : 10-01-02 18:31

Den har jeg også og jeg synes også den er ganske god - fuldt ud enig

Ding-Dong

Fra : DoGgX

Dato : 10-01-02 23:10

Er her slet ingen der hvis mus ikke er gået i stykker, da jeg fik en i
fødselsdags gave, og jeg vil vide om jeg ligesågodt kan bytte den...

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Joe Sandøe

Dato : 11-01-02 19:48

"DoGgX" <kkk@kkk.fm> wrote in message
> Er her slet ingen der hvis mus ikke er gået i stykker, da jeg fik en i
> fødselsdags gave, og jeg vil vide om jeg ligesågodt kan bytte den...

Min boomslang 2000 begyndte også på det, men efter jeg prøvede at skille den
ad (den er rimelig svær at skille ad) virker den igen . Ikke just en
anbefaling, men jeg er stadig meget glad for den

Hilsen Joe

Fra : S3N80R

Dato : 10-01-02 16:10

On Thu, 10 Jan 2002 14:20:06 +0100, "Anders Lauge Madsen"
> [...]

>hoste i retning af den før den går i smadder.
>
>De er hamrende fede. Så længe de virker!

Hejsa Anders,

Min RB2000 kan ikke skyde 'salver' i CS.

Hvis jeg holder skyderknappen nede kommer der kun 1 skud 50 % af
gangene...men jeg er vist ikke den eneste :(

Enig: fed mus, når den virker !!!

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : "Rasmus Ebdrup Søren~

Dato : 10-01-02 14:44

> Må jeg spørge om, hvad der gik i stykker på din og dine venners mus?

Min egen fik problemer med knapperne. De reagerede ikke altid og havde
svært ved at "holde et klik" - fx. ved drag'n'drop.
Jeg kan ikke lige huske de specifikke problemer med de andre...

Hilsen
   Rasmus E. Sørensen

Fra : Nis Deleuran

Dato : 10-01-02 22:03

> Kan den købes i DK ?

Som sagt kan du jo kigge på www.edbpriser.dk , men ellers har jeg set den i
bog & idé, dog til ca. en tusse.....

Fra : LB

Dato : 14-01-02 11:29

Har haft min Razer2k nu i ca 8 mdr, og den har fået tæst, og bliver brugt
mellem 4 og 16 timer i døgnet, og den kører fint, den bliver aldrig skiftet
ud med en anden, med mindre den bliver slidt op, så køber jeg en ny razer2k,
eller hvis producenten skulle finde på at lave en nyere model så køber jeg
den.
En af mine kammerater syntes at hans cordless MouseMan optical var ginial,
og kunne ikke forstå at jeg syntes den laggede, indtil at han prøvede min
Razer, hvorefter han købte en, og nu kan kan fragge som en gal i UT og CT,
den kan anbefales på, det varmeste, og syntes du at den er lidt mærkelig at
holde på i begyndelsen, så hold fast, og du vil blive belønnet med den
bedste gaming/shooter mus du kan finde.