Gårdmisserne -er væk
Fra : S.J & L.T.

Dato : 09-01-02 15:17

Vi nåede lige at hilse på dem. Den røde som vi har døbt Dunse; den store grå
som blev en Louie og tilløberen Bertil; og så forsvandt to af dem. De sidste
2 dage har vi kun set tilløberen Bertil; som til gengæld er over det hele på
os, hvert minut vi tilbringer på gården. Vi har ikke fundet hans "ejere"
endnu; men han bærer ikke præg af at det generer ham.
I deres foderskåle i stalden var der stadig mad tilbage, da vi kørte ud for
at fodre misserne i morges -det vil sige at Louie og Dunse ikke har været
hjemme og spise deres ration siden jeg var der i går aftes. Min mor var ude
på gården hele formiddagen og til klokken 15:00 igår, og hun så også kun
lille Bertil.

Vi er der flere gange hver dag; og det undrer os lidt at de to 'gamle' katte
ikke viser sig. Førhen sad de altid på trappen og miavede når vi var ude og
kigge på huset i forbindelse med handelen. Er de mon bare på strejfetur? Er
det normalt for hanmisser med 'udstyret' intakt?
Jeg tænkte selv på om de mon havde overskud til at strejfe rundt, nu hvor de
er blevet fodret dag og aften af os siden den 1.?

Når de kommer hjem "hapser" jeg dem og sender dem til dyrelægen for at blive
kastreret. Mon ikke det hjælper.

Alligevel kan jeg ikke lade være med at bekymre mig her på 2. dag uden de to
herrer.

Håber snart de dukker op...

Hilsen
Linda

Fra : Maj-Britt

Dato : 09-01-02 16:13

Hej Linda,

Det er da forfærdeligt at gårdmisserne er gået "walkabout" når nu de liige
sku' til at hygge sig sammen med jer .-( Jeg krydser fingre og tær' og håber
at de snart kommer tilbage igen, så I kan få dem neutraliseret Iøvrigt
dødflot at I påtager jer det ansvar at rydde op efter de forrige ejeres
forsømmelse af de stakkels dyr - gid der var mange flere rare og ikke mindst
ansvarlige mennesker som jer

Mvh Maj-Britt

Fra : x

Dato : 09-01-02 20:58

> [...]
> kastreret. Mon ikke det hjælper.
>
> Alligevel kan jeg ikke lade være med at bekymre mig her på 2. dag uden de to

Hun misserene er så småt ved at komme i løbetid, min chinnie er lige
kommet i løbetid, (ca. 2 uger før normalt)
Så det er nok damerne der trækker
mvh jensenjs

Fra : Stine

Dato : 09-01-02 22:11

Hej.
Det er meget normalt efter hvad jeg har oplevet. Tarzan har lige været af
sted i 2½ døgn - og ih.. hvor var jeg nervøs for at der var sket noget med
ham.
Tidligere ar jeg haft besøg af fremmede hankatte når mine hunner var i
løbetid - de kunne "flytte ind" i op til en uge.
Stine