Hvad er en B part?
Fra : John Larsen

Dato : 09-01-02 14:56

I forbindelse med et jagt konsortie bliver betegnelsen "en B part" ofte
benyttet.

Hvem vil være så venlig, at forklare mig, hvad det dækker over.

På forhånd tak.

/Larsen

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 09-01-02 15:13

"John Larsen" <john.e.larsen@navision.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> benyttet.
>
> Hvem vil være så venlig, at forklare mig, hvad det dækker over.

Hej John.

I størrere jagtkonsortier er der som regel A & B pladser/parter. Det vil
sige at en A plads giver ret til både forårsjagt på råbuk og
efterårsjagterne. B pladsen giver kun ret til efterårsjagterne med
haglgevær.

Mvh Jaime

Fra : Larsen

Dato : 09-01-02 19:46