Skjulte sider
Fra : DL

Dato : 09-01-02 14:16

Hej

Hvis man laver en mappe der skal være"skjult" sætter man jo et_ foran.

Problemet er bare at så kan man ikke se mappen i FP'98.

Jeg ved at der er et sted hvor man kan slå denne funktion fra/til så man kan
se de "skjulte" mapper - men jeg kan - efter utallige forsøg - ikke
huske/finde det sted.

Er der klog og venlig person der kan fortælle mig dette ?

På forhånd mange tak !!!!!!!!!!

mvh/Michael
michael@motto.dk

Fra : Egil Kristiansen

Dato : 09-01-02 20:12

Hei

Velg verktøy/innstillinger for web-område/avansert
kryss i boksen for å vise skjulte filer

mvh
Egil Kristiansen