Stofanet router?
Fra : Søren Skovgård Chris~

Dato : 09-01-02 10:22

Hej

Jeg har hørt at følgende d-link router kører godt med stofanet:

http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674597894

Er der nogen, der har erfaringer med billigere alternativer??

--
Best regards
Søren Skovgård Christensen

skovgard@kom.auc.dk

Fra : Mogens

Dato : 09-01-02 17:09

> [...]
>
> http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674597894
>
> Er der nogen, der har erfaringer med billigere alternativer??

www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674617896

Jeg har en sådan hos mig og den virker fint.

Mogens

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 10-01-02 02:02

"Søren Skovgård Christensen" <skovgard@kom.auc.dk> wrote:

> Jeg har hørt at følgende d-link router kører godt med stofanet:
> http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674597894
> Er der nogen, der har erfaringer med billigere alternativer??

http://www.proconsult.dk/go/netngrp114

Fungerer også godt med Stofanet.

NB: Jeg arbejder ved ovenstående firma, routeren kan dog også købes en masse
andre steder.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-01-02 21:32

"Søren Skovgård Christensen" <skovgard@kom.auc.dk> wrote in

> [...]
>
> http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674597894
>
> Er der nogen, der har erfaringer med billigere alternativer??

Jeg har en Longshine router, som koster 1200 - læs mere om den her:
http://www.longshine.de/produkt/Router/883r-dsl-4f.htm

Den kører perfekt med både ADSL (ikke ATM) og kabel, og har indbygget 4
ports 10/100 switch med DHCP server. (Jeg bruger den selv med en
Stofanet forbindelse)

Godt nok har jeg ikke alverden af erfaring med routere, men den er
ufattelig nem at have med at gøre, og opsætningen foregår gennem din
browser i et simpelt netinterface. Manualen er ikke særlig hjælpsom når
man begynder at pille rundt omkring, der står blot nævnt hvilke menuer
og hvilke indstillinger der er/bør være. Men hvis det går helt galt er
der en reset knap. Man har selvfølgelig også mulighed for at eksportere
alle indstillinger til en fil og lagre den på sin PC. Og hvis det så
går galt senere hen, kan man nemt gendanne en konfiguration der virker.

mvh
Flemming

Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-01-02 21:48

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in

> "Søren Skovgård Christensen" <skovgard@kom.auc.dk> wrote in

> Jeg har en Longshine router, som koster 1200 - læs mere om den her:
> http://www.longshine.de/produkt/Router/883r-dsl-4f.htm

He he,
jeg glemte helt at give et link til routeren på www.edbpriser.dk
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674627891