Hjælp
Fra : Thomas Kjærulff

Dato : 08-01-02 22:40

Hey!

Hvad gør man, når man har installeret PHP på sin win maskine med Apache
webserver. Starter siden op som http://localhost
Frem kommer så et irreterende vindue, som fortæller mig, at en nødvendig
..DLL-fil, ODBC32.DLL, blev ikke fundet.
Hvad gør jeg nu. Har stort set prøvaet alt, og det irretere mig kanon meget.
Er det måske fordi jeg mangler at installere noget, siden den fortæller mig,
at jeg mangler en fil??

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 08-01-02 22:52

>win maskine med Apache

Hvilken Windows?

--
Mvh. Mogens
www.momech.dk

Fra : Thomas Kjærulff

Dato : 10-01-02 20:31

Nej, undskyld, det var meningen den skulle postes i gruppen. Sorry.

Som jeg sagde før, har jeg windows 98 2nd edition.
I kontrolpanelet er der et ikon som hedder ODBC-datakilder (32-bit) Prøvede
at dobbeltklikke på den, men samme fejlmeddelse kom frem. Der må altså være
noget galt med mit OS system. Hmm, jeg ved det ikke. Håber nogen kan hjælpe
mig!