låser fast
Fra : Jan Gravesen

Dato : 08-01-02 21:13

hej jeg har anskaffet et nyt grafikkort microstar ms-8829, geforce2mx200t

mit problem er det virker fint på nær når jeg skal spille spil eller se dvd
så låser det sig simpelthen fast og jeg må genstarte. Er der nogle der har
et forslag og ja jeg har forsøgt med stort set samtlige drivere på hele
nettet

på forhånd tak
Jan

Fra : Kristian Poulsen

Dato : 08-01-02 21:58

Hej

"Jan Gravesen" <jan.g@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> et forslag og ja jeg har forsøgt med stort set samtlige drivere på hele
Prøv at installere de seneste via 4 in 1 drivere fra www.viahardware.com.
Hvis det ikke virker, så må du skrive lidt mere om dit system, ellers kan vi
ikke hjælpe dig

/Kristian

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 09-01-02 09:00

Hej Jan

Jeg har selv samme kort blot i MX400 udgaven. Jeg kører win2k, og alt
hardware er understøttet i win2k og kører med de sidst nye drivere, inkl.
sidst nye BIOS - og har nøjagtig samme problem som dig !
Jeg har efterhånden givet op, og skifter snarest til WinME igen, da det IMHO
er det bedste spilmiljø der kan fås... (ingen flames - men XP skodder totalt
på min maskine...)

Kan lige sige at jeg har en Athlon 750 på et ASUS K7M bundkort

Mvh,

Ole Rasmussen