Infrared på compaq 4131T
Fra : Frausing

Dato : 09-01-02 21:03

Hej jeg har fået fingerne i en gammel bærebar compaq men jeg kan ikke få den
til at snakke sammen med min mobiltelefon via infrared.
Jeg køre med win 98 se dk
Er der nogen der kan give mig et hint

MVH

Heinrich

Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 08-01-02 21:57

Hvad med at få stillet din dato, nu skal vi se dig stå øverst i 24 timer

Hilsen
Jørgen

Fra : Per Kristensen

Dato : 09-01-02 10:45

Jørgen Storgaard" <storgaard@adslhome.dk> wrote in message
> Hvad med at få stillet din dato, nu skal vi se dig stå øverst i 24 timer

Han har sikkert gjort det bevidst :/

Fra : [DK]TaReC

Dato : 08-01-02 22:32

Snip
> Er der nogen der kan give mig et hint
>
> MVH
> Heinrich

Ja da - tag og stille dit ur.

Fra : Henk

Dato : 08-01-02 22:49

Hej

Kender ikke den nævnte model men på den (også) gamle 5700-serie var man nødt
til at vælge mellem com2 og infrarød port i bios'en.
Hvis det ikke virker var der vist noget med at de tidlige infrarøde porte
kørte efter en anden standard???? -Eller husker jeg forkert?

Mvh.
Henk

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 09-01-02 13:27

Du kan ringe til din Internetudbyder. De kan sikkert hjælpe dig for et
mindre gebyr.