Wolfenstein hjælp, please?
Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 08-01-02 18:54

Hej.

Jeg kan ikke for cheatet med at skrive +set sv_cheats 1 , som man skriver
inde i genvejen til at virke, er der nogle der ved, hvordan jeg får
snyderiet til at virke?

På forhånd rigtig mange gange tak

Mvh.

Tulle

Fra : GearUP

Dato : 08-01-02 19:59

Måske, hvis du gad gå tilbage nogle dage i NG, søg og du skal
finde.............

GearUP

Fra : Simon Nejmann

Dato : 08-01-02 20:05

On Tue, 8 Jan 2002 18:54:00 +0100, "\(Mr.Nice\)" <007-007@eon.dk>
wrote:

>Jeg kan ikke for cheatet med at skrive +set sv_cheats 1 , som man skriver
>inde i genvejen til at virke, er der nogle der ved, hvordan jeg får
>snyderiet til at virke?

Hvad gør du/har du gjort?

Jeg har en genvej der hedder:
"F:\Spil\Return to Castle Wolfenstein\WolfSP.exe"

For at få snyd til at virke skal den omdøbes til:
"F:\Spil\Return to Castle Wolfenstein\WolfSP.exe" +set sv_cheats 1

Med # i stedet for mellemrum for at vise hvor mellemrummene skal være,
bliver det til (bemærk også placering af "):
"F:\Spil\Return to Castle Wolfenstein\WolfSP.exe"#+set#sv_cheats#1

Håber det hjælper.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-01-02 20:33

vær osse opmærksom på at når du får din konsol frem i spillet kan der se
sådan ud:

]=

lighedstegnet skal væk... derfor bør du, inden du skriver din kode lige
trykke Enter engang så ser prompten sådan her ud:

]

skriv så din kode... f.eks. udødelighed /god
så vil din linie se sådan ud:

]/god

tryk enter og god fornøjelse!

sniper_Nolight

Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 08-01-02 23:19

> [...]
> trykke Enter engang så ser prompten sådan her ud:
>
> ]
>
> skriv så din kode... f.eks. udødelighed /god

Tusind tak for hjælpen allesammen, det prøver jeg.

M.v.h.

Rich.