String parsing
Fra : Sviss Cobazor

Dato : 08-01-02 15:14

Hej alle sammen.

Jeg er i gang med at lave en side der indlæser og viser noget tekst fra en
*.txt fil.
I den forbindelse vil jeg meget gerne have linieskift kommer med når teksten
bliver udskrevet på siden. Indtil videre kan jeg sagtens indlæse teksten og
få den vist på siden, men alle linieskiftene kommer desvære ikke med.

Hvordan kan jeg få dem med?
Er det noget med at få udbyttet alle 'retur-ascii-tegn' med '<br>' og i så
fald hvordan?

Fra : Niels Andersen

Dato : 08-01-02 15:21

"Sviss Cobazor" <sviss@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> *.txt fil.
> I den forbindelse vil jeg meget gerne have linieskift kommer med når

echo nl2br($tekst);

--
Mvh.

Niels Andersen