Billedbeskeder, logoer mm.
Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 08-01-02 15:03

Nu da man ikke kan finde disse gratis mere på nettet, kan man så hente dem
og smide dem over på telefoenen med nokia PC suite ?
Hvor kan man evt. downloade dem ?

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 08-01-02 15:14

> Nu da man ikke kan finde disse gratis mere på nettet, kan man så hente dem
> og smide dem over på telefoenen med nokia PC suite ?
> Hvor kan man evt. downloade dem ?
Har ikke nokia længere så jeg holder ikke øje med det men er mobital.dk ikke
længere gratis?

--
Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Ravn

Dato : 08-01-02 19:20

> Har ikke nokia længere så jeg holder ikke øje med det men er mobital.dk
ikke
> længere gratis?

Nej og jo.... Hvis man ikke har noget imod at modtage reklamer får man ét
gratis point om dagen.... Ellers koster det penge ! :(

/Ravn

Fra : Dennis Lange

Dato : 08-01-02 19:44

"Ravn" <wannabe@cool.dk> skrev i en meddelelse

> ikke
>
> Nej og jo.... Hvis man ikke har noget imod at modtage reklamer får man ét
> gratis point om dagen.... Ellers koster det penge ! :(

Det ene point kan man så ikke bruge til noget da billigste service "koster"
2 point. Uanset hvad skal man altså betale
--
Mvh. Dennis Lange

Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...
Tag et kig på http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html