Andet multimedie
bentjuul 3670
Importer farvepalette i Corel PhotoPaint10~
Fra : Neo.dk

Dato : 08-01-02 14:32

Hej alle

Jeg vil prøve at lave mit eget epa logo (under opstart af PC)

Man skal bruge et program epacoder.zip som kan hentes her
http://www.biosmods.com/download.php

Samme sted ligger der nogle templates og en farvepalette til brug for dette.

Jeg har downloaded templaten som bl.a. består af en .BMP fil, se her
http://hjem.get2net.dk/sarcar/136x126.bmp

men når jeg åbner filen i Corel PhotoPaint10 er billedet helt sort, også
selvom at jeg importerer farvepaletten.

Hvad gør jeg galt ?

Hvordan "aktiverer" jeg den importerede farvepalette på billedet ?

Mvh

Neo_dk