Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Penge for at surfe?
Fra : krp

Dato : 11-01-01 00:59

Hej....

Har lige fået flatrate forbindelse, og er så begyndt at tænkte på alle de
reklamer jeg har set på nettet for, hvordan man kan tjene penge når man er
online, ved at kigge på reklamer i sådan et lille program?
Jeg ville høre om der var nogen danskere der har haft held med en sådan
service, og altså dermed har fået nogle penge ud af det???
Og måske havde de også et link?

v.h.
Kasper Riis
ICQ: 4869762
email: kaspet1@edu.ats.dk

Fra : jett

Dato : 11-01-01 07:29

hej prøv at gå ind på http://www.megaone.com/jel48/forside.htm

Fra : Christina Jensen

Dato : 06-02-01 00:53

home19.inet.tele.dk/stunse

Fra : HH

Dato : 09-02-01 19:10

Hej Kasper

Jo jeg har hørt om udbetalinger og set cheks især fra
http://www.paidforsurf.com/index.asp?refid=tgd38 de skulle være meget gode..
Men du kan kigge på min side http://home1.stofanet.dk/dollarszone der har
jeg samlet et par stykker. En anden god er http://moneymaking.mobilixnet.dk/
der har jeg fundet nogle andre mm.

Hilsen Henrik

Fra : perhl

Dato : 15-02-01 21:11

> Jeg ville høre om der var nogen danskere der har haft held med en sådan
> service, og altså dermed har fået nogle penge ud af det???
> Og måske havde de også et link?

Jeg har modtaget en check på $55 fra AllAdvantage, som desværre ikke
eksisterer mere. Du kan se et billede af checken på min hjemmeside

Jeg forsøger mig nu med andre firmaer af samme slags.

Held og lykke.

Best regards,
Per Henrik Lausten
http://per.lausten.dk