iMac på forsiden
Fra : Martin Petersen

Dato : 08-01-02 08:58

Den ny iMac har her til morgen fundet vej til forsiden af den førende
italienske e-avis la Republica:

http://www.repubblica.it/

Fra : Simon T

Dato : 08-01-02 17:19

> Den ny iMac har her til morgen fundet vej til forsiden af den førende
> italienske e-avis la Republica:
>
> http://www.repubblica.it/

Den er også kommet på forsiden af Time!!! Har I set det???

<http://www.timecanada.com>

Simon T <- Kunne ikke lade være...

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-01-02 00:46

Simon T <simonREMOVE@samfundsnasser.dk> wrote:

> [...]

Og der er endda mange flotte billeder:
<http://www.repubblica.it/gallerie/online/tecnologie_internet/imac/index
..html>

> Den er også kommet på forsiden af Time!!! Har I set det???
>
> <http://www.timecanada.com>
>

> Simon T <- Kunne ikke lade være...

Den er skam også på det "rigtige" TIME Magazines hjemmeside nu:
<http://www.time.com/time/covers/1101020114/index.html>. Og det er endda
med henvisning fra Apples hjemmeside. Steve Jobs er åbenbart ikke så sur
på dem alligevel.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 09-01-02 08:14

> .... visning fra Apples hjemmeside. Steve Jobs er åbenbart ikke så sur
> på dem alligevel.

Jeg tror ikke at den slags sker tilfældigt, Det var nøje planlagt,
instuderet og tilrettelagt.

Hvornår tager de Jydske Vestkysten med i deres planlægning?

Stig

www.simplesoft.dk - www.macperiferi.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-01-02 21:56

Stig Leerbeck <stigleerbeck@mac.com> wrote:

> Jeg tror ikke at den slags sker tilfældigt, Det var nøje planlagt,
> instuderet og tilrettelagt.
>
> Hvornår tager de Jydske Vestkysten med i deres planlægning?

Når der holder op med at lugte af fisk i Esbjerg.
--
Henrik Münster <henrik@muenster.dk>
Esbjerg, Danmark

Fra : David Blangstrup

Dato : 09-01-02 22:24

On 9.1.2002 21:55, in article 1f5rja7.1p236dja2hcyN%henrik@muenster.dk,
"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> wrote:

> Når der holder op med at lugte af fisk i Esbjerg.
Lugter der stadig af fisk, når vinden står i en bestemt retning? Føj! Jeg
kan huske det som barn, når jeg besøgte min mormor i Esbjerg. Min morfar og
siden min onkel havde Hartvig Nielsens boghandel. Den er vist nedlagt nuŠ
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 10-01-02 13:43

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Lugter der stadig af fisk, ...

Jada, men i Esbjerg mener de at der lugter af penge.