X party :-)
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-01-02 08:32

så er programmerne begyndt at drysse ned fra himlen, mon ikke vi ser
mere i løbet af ugen.

I går var det iPhoto og den officielle preview version af Plam

I nattens mulm og mørke er Toast 5.1 kommet til, og sidst men ikke
mindst har MS besluttet sig for at frigive en 30 dages demo af hele
Office X pakken, luk op for båndbreden og kom igang

stefan, stefan, stefan, realplayer og canoscan - goodbye Clasic

ok, så er der lige grafikerne som venter på photoshop og in-design
tilbage.

<icq:131382336>

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 08-01-02 10:17

> I nattens mulm og mørke er Toast 5.1 kommet til

Hvad med 5.5, som understøtter kopiering [naturligvis kun til lovlig
backup] af kopibeskyttede CD-ROMer?
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-01-02 10:37

Per Erik Ronne <serse@diku.dk> wrote:

> Hvad med 5.5, som understøtter kopiering [naturligvis kun til lovlig
> backup] af kopibeskyttede CD-ROMer?

jeg har ikke hørt om version 5.5

- desuden forgår den ondeste og efterhåden meget anvendte
kopibeskyttelse af CD'ere i PC verdenen, ikke på software plan men på
hardware plan - kun meget få brændere kan kopiere disse CD'ere.

<icq:131382336>

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 08-01-02 12:16

> jeg har ikke hørt om version 5.5

Jeg har hørt om den i OfficeLine. Og set pakken.

Og når man har noget dyrt software [Oxford English Dictionary] hvor
original CD-ROMen skal bruges hver gang hver gang softwaren skal
benyttes, er man naturligvis interesseret i at bruge /sikkerhedskopien/
i stedet for /originalen/.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-01-02 18:49

Per Erik Ronne <serse@diku.dk> wrote:

> Jeg har hørt om den i OfficeLine. Og set pakken.

du har ikke set den hos Officeline... 5.1 som er den første fulde
version til X er lige udkommet - mon ikke du bare forveklser den fulde
version med OEM udgaven ?.

> [...]
> original CD-ROMen skal bruges hver gang hver gang softwaren skal
> benyttes, er man naturligvis interesseret i at bruge /sikkerhedskopien/

Har du prøvet om disc-copy under mac os x til vil kopiere din CD? Hvis
det er en +2 år gammel ordbog burde der ikke være problemer med at
kopiere den med toast 3/4 delux (9), toast 5 titanium (9 og X) eller
disc copy X.

Ellers bør du finde ud af hvordan den er er brændt, som sagt er man
begyndt at lægge nogle "brud" på CD'erne så brænderne ikke kan finde ud
af kopiere dem (det er ikke et spørgsmål om software)

<icq:131382336>

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 08-01-02 19:49

> du har ikke set den hos Officeline... 5.1 som er den første fulde
> version til X er lige udkommet - mon ikke du bare forveklser den fulde
> version med OEM udgaven ?.

Jeg mener ikke at jeg husker galt. Men jeg tager ind igen i morgen.

> [...]
> det er en +2 år gammel ordbog burde der ikke være problemer med at
> kopiere den med toast 3/4 delux (9), toast 5 titanium (9 og X) eller

Det er endnu ikke lykkedes mig at få den kopieret.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-01-02 20:58

Per Erik Ronne <serse@diku.dk> wrote:

> Det er endnu ikke lykkedes mig at få den kopieret.

hvad har du forsøgt (fremgangsmåde) ?

<icq:131382336>