Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hvor kan man nemt tjene penge på nettet??
Fra : M. Myers

Dato : 25-11-00 18:10

hejsa jeg fandt dette link på nettet der reklamere med at man let kan tjene
nogle penge ved blot at klikke på et link, er der nogle der har erfaringer
med det?
https://secure.moveabout.com/servlets/about/CRSignup.po?referral_id=netrom
og hvordan kan jeg på en nem & sikker måde bruge denne service?

håber på at nogle kan hjælpe mig

M. Myers

Hvis der er nogle der står med 5000 de ikke ved hvad de skal bruge til, så
er jeg den glade modtager, min Ovn er lige brændt sammen, og med en SU
kommer man jo ikke langt, jeg bor i en lejet lejlighed, men ejeren siger at
det er mig selv der har ødelagt den, jeg bagte blot 2 plader boller og en
Pizza, så begyndte den at ryge og lugte fælt, og kaput var den, jeg har boet
i lejligheden i 9 måneder, er der ikke en slags garanti der kan dække?

Fra : Gerner Mortensen

Dato : 25-11-00 20:27

On Sat, 25 Nov 2000 17:09:49 GMT, "M. Myers" <mm27@hotmail.com> wrote:

> [...]
>https://secure.moveabout.com/servlets/about/CRSignup.po?referral_id=netrom
>og hvordan kan jeg på en nem & sikker måde bruge denne service?

Du skal blot huske 1 ting. Man skal aldrig betale penge for at tjene penge på
nettet. En anden ting er, at mange af der der lettjente penge måske kun er for
en vis kreds af brugere, f.eks. kun for bosiddende i det land det tilbydes i.

> [...]
>i lejligheden i 9 måneder, er der ikke en slags garanti der kan dække?

Udlejeren har pligt til at vedligeholde og udskifte tekniske dele, som er
udlejerens egendom.
Ved tvist kan man enten (indtil 31-12) klage til beboerklagenævnet i amtet,
huslejenævn, eller boligretten.

--
30392174@pager.icq.com