CanScan D2400 UF? og printervalg?
Fra : rcn

Dato : 07-01-02 20:08

Jeg står med pungen oppe af lommen og er lige ved at købe ovenstående
scanner.
Er der nogen af jer der har erfaringer med den?
Det er særligt erfaringer med indscanning af dias, jeg er nysgerrig
efter, men alle kommentare modtages med kyshånd, da det er en større
investering for mig.

På forhånd tak
Rikke

PS: Jeg skal senere ud at købe en A3-printer som selvfølgelig også skal
kunne det hele. Jeg kommer mest til at bruge den til tekst, men har også
brug for at kunne printe billeder ud sammen med tekst i forbindelse med
et præsentationsmateriale.
Den skal helst være med liggende papirmagasin og papirindtag og udkast
på samme side pga. pladsmangel.
Nogen gode ideer eller erfaringer? Prisen må max være 4.000,-

http://www.kandu.dk/