DVD Drev fra Creative
Fra : David Poulsen

Dato : 07-01-02 19:36

Davs,

Jeg har et spørgsmål (Hvis nogen kan svare på det)

Jeg har et Creative DVD 3Generation Drev i min pc og hver gang jeg starter
forfra med at installere min Win98 og har installeret alle mine driver så
når jeg kommer til installationen med mit dvd program/software til mit
medfølgende dekoderkort (også fra creative)
Så kommer en dialog op og den siger til mig at jeg kun har 4 gange tilbage
at skifte min region i.

Nu er det store million spørgsmål så: Hvordan lagrer mit drev informationen,
omkring hvad region det er den skal køre med( Er det en eprom brænder der
sidder i eller et batteri eller noget helt andet) og kan man gøre den
regions fri

Med venlig hilsen

David

Fra : René Jensen

Dato : 07-01-02 19:58

David Poulsen wrote:
> [...]
> omkring hvad region det er den skal køre med( Er det en eprom brænder der
> sidder i eller et batteri eller noget helt andet) og kan man gøre den

Mit umiddelbare gæt ville være at det ligger i en EPROM. -Men har du
forsøgt at gøre dit DVD drev til RPC-1?

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : TJ

Dato : 07-01-02 20:33

> sidder i eller et batteri eller noget helt andet) og kan man gøre den
> regions fri
Jeg er ikke sikker, men jeg mener at Power DVD programmet kan klare dette
correct me ...
mvh Thomas

Fra : David Poulsen

Dato : 07-01-02 20:52