rolatorligaen hehe
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-01-02 19:28

Så lige på TV...

Hende formanden for Rolatorlifgaen,, havde noget forstørrelse på
computeren.....

Eeeeet helt "SEND" knap på hele skærmen,, hehe..... altså sådan en, i
outlook express fx.....

Godt man ikke sidder med en opløsning på omkring 50*60 pixels,, hehe

Fra : TJ

Dato : 07-01-02 19:39

> Eeeeet helt "SEND" knap på hele skærmen,, hehe..... altså sådan en, i
> outlook express fx.....
Ja, jeg trak også lidt på smilebåndet - MEN det er også synd for hende
mvh Thomas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-01-02 19:42

"TJ" <diverse_tj@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg trak også lidt på smilebåndet - MEN det er også synd for hende
> mvh Thomas

Ja, selvfølgelig er det det... Man bliver jo også selv gammel en dag.

Men jeg regner ikke med at der er nogen i Rolatorligaen der læser herinde

Fra : TJ

Dato : 07-01-02 20:30

> Ja, selvfølgelig er det det... Man bliver jo også selv gammel en dag.
>
> Men jeg regner ikke med at der er nogen i Rolatorligaen der læser herinde
Jeg tog det også som en morsomhed, og ikke ondhed, bare rolig.
og hvis det læser herinde, er det nogens fandens store bogstaver
mvh Thomas

Fra : //Overby

Dato : 07-01-02 19:48

> Ja, jeg trak også lidt på smilebåndet - MEN det er også synd for hende

Ja, men for satan, det så sgu morsomt ud!

Da hun sad og læste med de der briller på - jeg er overbevist om, at hvis
man kigger op imod solen med sådan en linse, så smelter øjnene...

Men hvordan kan man finde rundt, når man kun kan se en forstørret brøkdel af
skærmbilledet...

Daniel

Fra : J Larsen

Dato : 07-01-02 19:55

> Så lige på TV...
>
> Hende formanden for Rolatorlifgaen,, havde noget forstørrelse på
> computeren.....

Det kan andre jo også have brug for "Rolatorlifgaen,,"

he he det er da godt de ældre kan/har mulighed for at være med.

> Eeeeet helt "SEND" knap på hele skærmen,, hehe..... altså sådan en, i
> outlook express fx.....
>
> Godt man ikke sidder med en opløsning på omkring 50*60 pixels,, hehe

he he ja vi bliver jo alle gamle he he de sider jo nok ikke med det nyeste
nye,
og nok bare glade for at kunne bruge en pc, uanset opløsning.
he he så er det jo godt de kan få 50*60 pixels.

Tænk om nogen blev udelukket fra at bruge en pc eller andet fordi de
raske/normaltsynede ikke gad tænke på dem.

Ja jeg tager det lidt forkert at skrive sådan, der er/skal være plads til
alle.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-01-02 19:57

"J Larsen" <chang@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja jeg tager det lidt forkert at skrive sådan, der er/skal være plads til
> alle.

Helt enig.. Synes bare det var lidt sjovt....

Fra : Ultra

Dato : 07-01-02 20:13

Btw. så synes jeg nu det lyder lidt groteskt at det skulle være bedre for en
ældre at være i fængsel, end på plejehjem. De er vist lidt forkælede, de
gamle!

Mvh. Lasse

Fra : J Larsen

Dato : 07-01-02 20:23

> "J Larsen" <chang@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Helt enig.. Synes bare det var lidt sjovt....

Det kan det også sagtens være, der er bare flere måder at gøre opmærksom på
det på.
Så det selv, men måske syndtes jeg ikke det var så sjov fordi jeg selv er
invalid,
derfor tænker jeg nok mere på hvordan der er hvis andre griner/kikker efter
mig eller andre.

Jeg er da meget glad for at jeg kan hjælpes lidt.

Men der skal være plads til morskab, det kan være komisk men det beholder
man for det meste for sig selv,
eller i en sluttet kreds.

Men som det nævnes er der nok ikke mange der læser med her.

Fra : Jonathan Fromer

Dato : 07-01-02 20:21

> Eeeeet helt "SEND" knap på hele skærmen,, hehe..... altså sådan en, i
> outlook express fx.....
>
> Godt man ikke sidder med en opløsning på omkring 50*60 pixels,, hehe

Nu skal du ikke grine for højt ;)
Jeg kørte for et par dage siden X med KDE med et ikke understøttet S3
grafikkort...tjaa...startlinien fyldte halvdelen af skærmens højde...det var
på en på 19", så du kan nok forestille dig, hvor stor den var Jeg kunne
ca. have 5 ikoner på hele skærmen...

mvh.
Jonathan

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 07-01-02 20:46

> Så lige på TV...

dk.snak ? ;)

--
Mvh. Mogens
www.momech.dk

Fra : Finn

Dato : 08-01-02 10:49

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c39ebce$0$17232$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Godt man ikke sidder med en opløsning på omkring 50*60 pixels,, hehe
>
> Sæt noget hardware i din rolator og rul over i den rigtige gruppe.
Med
venlig hilsen Finn