AGP2x Probs ??.
Fra : niels b pedersen

Dato : 07-01-02 18:16

Jeg har lige sat min AMD XP1800+, 512mb ddr-ram, Asus A7V266-E VIA KT266A
chipset & Asus GF3 ti-200 deluxe til AGPx2 i stedet for AGP1x (jeg bruger
Via 4in1 4.33 driver i turbo mode), er der nogen af jer der har problemer
med AGP2x på dette system ??, jeg har ikke sat den til 4x da det bruger lidt
mere strøm og alligevel ikke giver mere en 1% ydelese over AGP2x.
hvad si'r i ???
-Niels-

Fra : Kirsten og Hans Erik

Dato : 07-01-02 20:42

Hej Niels

Min konfiguration svarer ikke til din, men jeg har alligevel oplevet nogle
problemer, der minder om dine.

Jeg har netop installeret nyt GF2ti grafikkort og når jeg prøver at
installere en 4in1 driver i turbomode fryser den også. Jeg har indtil videre
fået en delvis løsning ved at installere driveren, feks. 4.33 i standard
mode og derefter installere en update, der hedder AGP4.10 i turbomode. Det
forbedrer ydelsen og bevarer stabiliteten, men ydelsen er alligevel ikke i
top.

Jeg har under min søgen fundet nogle links, der måske kan hjælpe dig:

http://www.geforcefaq.com/faq.cgi - god side med mange spørgsmål og svar om
Geforceproblemer

http://www.viaarena.com/?PageID=2 - VIAs side med drivere

Jeg har følgende system:

PIII, 866 MHz
Windows ME
Daytona GF2ti grafikkort med 64 MB DDR ram
384 Mb ram.

Med venlig hilsen

Hans Erik Jensen

Fra : Poul Erik Pedersen

Dato : 11-01-02 12:42

øh, jeg har ikke haft nogen problemer. PC'en installerede VIA 4in1 4.33 helt
fint under turbo mode, jeg sku bare ind i bios og sætte agp til2x, jeg har
ikke haft nogen problemer ellers.
-Niels-

Kirsten og Hans Erik <hanserik@post9.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c39fa4d$0$62850$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...