alt.video.avideditors
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 07-01-02 15:16

Nogen der kan fortælle mig en Internet udbyder der holder nyhedsgruppen
alt.video.avideditors

OBS IKKE
alt.video.avid-editors
alt.video.avid_editors

dem har jeg, men alt.video.avideditors synes at være den ægte vare!

Jeg kan ikke finde den med Gooogle.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-01-02 16:51

Mon, 7 Jan 2002 15:15:44 +0100, skrev "Michael Lund Sørensen"
<milux@SLETDETTEimage.dk>:

>Nogen der kan fortælle mig en Internet udbyder der holder nyhedsgruppen
>alt.video.avideditors

Hvis det er en gruppe, som findes officielt, så vil din
internetudbyder sikkert gerne oprette gruppe, så prøv at ønsk den
oprettet i en intern Tiscaligruppe.

Så længe det er tekstgrupper, plejer de fleste udbydere at være
villige nok.

Men jeg kan godt nok heller ikke finde gruppen nogen steder,
f.eks. på <http://newssearch.pilum.net/index2.php>.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-01-02 14:15

Det er åbenbart en privat nyhedsserver for kunder af firmaet.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 12-01-02 21:00

"Michael Lund Sørensen" <milux@SLETDETTEimage.dk> wrote in message

> Nogen der kan fortælle mig en Internet udbyder der holder nyhedsgruppen
> alt.video.avideditors

> dem har jeg, men alt.video.avideditors synes at være den ægte vare!
>
> Jeg kan ikke finde den med Gooogle.

UNI2 har den heller ikke.

Og du har ganske ret m.h.t. Google, en søgning på dette navn er totalt tom.
Det er ikke nødvendigvis det samme som at gruppen ikke findes - men det
antyder det ret kraftigt når man betænker at de to andre (åbenbart ikke så
gode) grupper opnår 94-95 hits hver.

Måske burde du checke din kilde - noget kunne tyde på at nogen har glemt en
"-" eller en "_"

Ebbe

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-01-02 00:14

> Måske burde du checke din kilde - noget kunne tyde på at nogen har glemt
en
> "-" eller en "_"

Nej han skriver at han er skiftet fra avideditors til avid-editors.
Den første er så vidt jeg kan finde ud af for registrede bruger.
Men det bliver "min" kopi også, såsnart det køre som det skal. Det er i et
firma jeg hjælper de har softwaren, og der kommer en ny version 17.jan.
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk