Flawless - The Ones
Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 07-01-02 13:11

Hørte i radioen mellem jul og nytår en usædvanlig langsom version uden
dancebeats, men kun den fascinerende dybe stemme: "Absolutely Flawless....."
Kan til død ikke huske hvilket program, men det var på P3.. Jeg tror det var
det program hvor de gennemgik årets uundgåelige. Men husker ikke den uges
uundgåelige som en langsom version?

Kender nogen versionen?

Rune

Fra : Uffe Holst

Dato : 07-01-02 15:58

In an article of 7 Jan 2002 Rune Bjerregaard wrote:

> [...]
> det program hvor de gennemgik årets uundgåelige. Men husker ikke den uges

Jeg købte engang før jul en CD-single med sangen, fordi sangen var ved at
sætte sig lidt for fast i hovedet på mig. Det var naturligvis spild af
penge, men sådan er der jo så meget. Men singlen er overstrøet med det ene
remix efter det andet, der er mere dårlige end de andre på singlen. Jeg
tror, at der var 6-7 skæringer på pladen, så måske er det én af dem. Tag
forbi din pladepusher og hør dig frem!

--
Uffe Holst

Fra : Jacob X

Dato : 07-01-02 16:00

"Rune Bjerregaard" <Rune@Direkte.org(remove-this-for-reply)> skrev i en
meddelelse news:3c39906d$0$250$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
var
> det program hvor de gennemgik årets uundgåelige. Men husker ikke den uges

Jeg "kender" ikke versionen, men jeg hørte samme P3-program. Versionen vi
hørte var den originale USA-udgivelse. Det var først da remixet udkom, at
radioerne begyndte at spille nummeret for alvor.

Hilsen Jacob X.

Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 07-01-02 16:56

Tak for det... Prøver mig frem...- Jeg tror dog ikke den findes på den
omtalte single, og USA-udgivelser er ikke specielt nemme at skaffe synes jeg
ikke.. Men det kan være den dukker op!

Rune