T68 og sync med Outlook
Fra : Per Gewecke

Dato : 06-01-02 16:33

Hej alle.
Jeg har netop købt en T68, og vil gerne synkronisere den med Outlook.
Der er en IR-port på min bærbare, som sagtens kan se at der ligger en
telefon og vil tale sammen.

Problemet er at jeg ikke kan se telefonen i "Phone monitor", selvom
IR-porten siger at den kan se en IR-enhed.

Når jeg starter XTNDConnect PC er der mulighed for at konfigurere "Erix
tlf." og "Outlook", men punktet er ikke aktivt.

Nogle forslag.

PFT.

Mvh
Per

Fra : Martin Reinholdt

Dato : 09-01-02 19:18

Hej Per...
Prøv evt. at sætte hastigheden ned til 9600 på IR Porten.
Det har hjulpet hos mig. Men det kører stadig ikke optimalt. Med min
T39 er der ingen problemer selv om jeg kører 33.600 ???
Nu har jeg bestilt et Datakabel .... (Så kan jeg også lave en symc.
fra min stationære

Med venlig hilsen
Martin Reinholdt