640x480 i WinXp ?
Fra : Óðin

Dato : 06-01-02 13:50

Ja nu er der jo stadig nogen der spiller verdens bedste strategispil fra
1997. Jeg taler selvfølgelig om Starcraft - Brood War ;):). Dette spil skal
imidlertid køre i 640x480 og 256 farver. Denne indstilling kan man ikke
vælge i WinXp indstillinger for skærm. Den kan nu godt køre opløsningen
alligevel, men kun i 75 Hz. Hvordan sætter man nu lige den refreshrate ? Min
version af HzTool (1.4), virker ikke i Xp.

/Óðin

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-01-02 14:47

Hvilket grafikkort har du?

Fra : Óðin

Dato : 06-01-02 15:35

TNT2 Ultra

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-01-02 17:52

Prøv med Nvidia refresh rate fix.
Det funkede for mig, men godt nok på et geforce kort.

Mvh Thomas

Fra : Óðin

Dato : 06-01-02 19:32

Thx, det virkede :)

/Óðin

Fra : Moose

Dato : 07-01-02 14:33

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv med Nvidia refresh rate fix.

Er der en venlig sjæl der lige vil fortælle mig hvor jeg kan finde
ovenstående, for jeg kan ikke selv finde det.

Tak
Moose

Fra : Moose

Dato : 07-01-02 15:50