grafikkort
Fra : Tommy

Dato : 06-01-02 09:27

hejsa n.g.

da jeg har fået en nyt grafikkort har jeg et som jeg ikke bruger mere derfor
vil jeg sælge det
det er helt nyt er aldrig blevet brugt da det gamle gik i stykker og så fik
jeg da bare et helt nyt der er et
palit daytona roadster 3d.med 8mb. nypris er 499.kr. jeg vil sælge det for ½
pris.
ps køberen står for portoen
hilsen Tommy Rasmussen
odense sø

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 06-01-02 11:23

"Tommy" <pongo2@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> da jeg har fået en nyt grafikkort har jeg et som jeg ikke bruger mere
derfor
> vil jeg sælge det

Okay, så vil jeg da foreslå at du prøver at spørge i
news:dk.marked.privat.edb Det er der køberene sidder på lur
Hvis du ikke rigtig har et overblik over de danske nyhedsgrupper, så hop
lige ind på http://usenet.dk/grupper.pl Der er en udemærket oversigt.

--
- Lars

http://opera.no ved du hvad du går glip af?