Kan dette spil købes i DK?
Fra : Nolimit

Dato : 06-01-02 08:57

Hejsa !

Jeg synes at der mangler en god hestevæddeløbs simulator til PC.
Så jeg søgte lidt på nettet, og fandt dette:
http://www.espsoftware.co.uk/products/sm2kscreens.html

Det hedder Stable Masters 2001.

Jeg har tjekket snart alle dem som sælger spil on-line, men uden held.
Kan det være rigtig at det ikke kan købes i Danmark ?

/Nolimit

Fra : Ding-Dong

Dato : 06-01-02 09:01

/Nolimit skrev:

> Jeg har tjekket snart alle dem som sælger spil on-line, men uden held.
> Kan det være rigtig at det ikke kan købes i Danmark ?

Hej:c)
Umiddelbart lyder det som om du har kontrolleret dem der sælger online i
Danmark, prøv online salg i udlandet....
Med venlig hilsen

Ding-Dong

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-01-02 17:10