8210
Fra : Martin Nielsen

Dato : 05-01-02 17:17

Hey!

Jeg har en Nokia 8210 hvor antenne ikke virker ordentligt! Er der nogle der
ved hvad det vil koste at få lavet det? Bare en ca. pris! Så ville jeg blive
meget glad!!!

--
-Martin
grammo@puttemus.dk

Fra : Lars kvorning

Dato : 05-01-02 22:48

Hej

Jeg har selv en 8210'er, som nogle gange mistede signalet helt
(operatør-logo forsvinder) i ca. 2 sekunder hvorefter at komme igen. Det
sker når jeg skriver/modtager beskeder og ringer.
Jeg har lige haft min til rep. hos Bluetel i Odense - bor selv i Skive, men
kunne lige så godt selv sende den til Odense hvor de reparerer dem. Det
kostede 600 kr. plus porto og så blev den også opdateret med det nyeste
software.

Bluetel - Odense: 6590 7080

Fra : Kabelsalg

Dato : 06-01-02 00:29

> [...]
> kunne lige så godt selv sende den til Odense hvor de reparerer dem. Det
> kostede 600 kr. plus porto og så blev den også opdateret med det nyeste

Har selv prøvet dette. Det er åbentbart en kendt fejl ved 8210éren. Min blev
dog lavet under garanti.

Mvh...Søren
www.kabelsalg.dk
Nordens billigste data & flasherkabler til mobil telefoner