RTCW: Mission 2 part 2
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 04-01-02 13:37

Hej gruppe.

Hvordan fanden skal man få dræbt den ildspydende zombie? Det er der hvor der
er nogle tyskere, som lukker døren så man ikke kan komme væk.

Mvh. Lars.

Fra : N.P. Hansen

Dato : 04-01-02 14:02

prøv med lidt håndgranater lige når han kommer op

mvh
henrik

Lars Willum Christiansen skriver:

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-01-02 14:17

run like the wind baby... og lad ikke dit maskingevær ta' en slapper!

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 04-01-02 16:29

On Fri, 4 Jan 2002 13:37:07 +0100, "Lars Willum Christiansen"
<liladomo@post.tele.dk> wrote:

>Hej gruppe.
>
>Hvordan fanden skal man få dræbt den ildspydende zombie? Det er der hvor der
>er nogle tyskere, som lukker døren så man ikke kan komme væk.

Riflen er skide god, 5-6 skud så ligger svinet helt stille.

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 04-01-02 17:24

Jamen den er ikke til at ramme med, synes jeg ikke.

Mvh. Lars.

Fra : Thf

Dato : 04-01-02 17:58

>Hej gruppe.
>
>Hvordan fanden skal man få dræbt den ildspydende zombie? Det er der hvor der
>er nogle tyskere, som lukker døren så man ikke kan komme væk.
>
>Mvh. Lars.
Først, gem dig i så lang tid du kan, for jo mere skade kan tyskerne gøre
, bagefter, en granat og lidt maskinpistol, og de er færdige, der er vist
nok 2 eller 3 af dem, jeg kan dårligt huske det mere.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Peter T.

Dato : 04-01-02 19:41

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@post.tele.dk> wrote in

> Hej gruppe.
>
> Hvordan fanden skal man få dræbt den ildspydende zombie? Det er der
> hvor der er nogle tyskere, som lukker døren så man ikke kan komme væk.

Smid den ene pakke dynamit, du fandt tidligere, ved hullet hvor han dukker
op. Når han så er lidt smårundtosset, løber du frem og smider den næste
pakke og så er han færdig. :) Du får alligevel ikke brug for dynamitten
andre steder.

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 04-01-02 22:57

Tak for hjælpen. Jeg er igennem nu.

Mvh. Lars.

Fra : Simon Nejmann

Dato : 04-01-02 23:36

<liladomo@post.tele.dk> wrote:

>Hvordan fanden skal man få dræbt den ildspydende zombie? Det er der hvor der
>er nogle tyskere, som lukker døren så man ikke kan komme væk.

Come on så tuff er han da heller ikke! : )

Nak de normale zombier, og når han så begynder at stige op af hullet
så hiver du din kniv frem løber op foran der hvor han kommer frem.
Hold nu angrebsknappen nede, og nogen få øjeblikke senere *pløf* har
du et styk død ildzombie, uden at miste noget health...

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann