Hjælp RCTW
Fra : Jan Kehlet

Dato : 02-01-02 19:00

Hej Ng

Jeg er gået i stå i den mission hvor man skal ind i Rocket basen fet er det
med den Snoooper Rifle " Recover Snooper Rifle " Jeg står bare og glor på
den ved containeren og ved ikke rigtig hvad jeg skal resten af missionen har
jeg rimelig styr på.

Please Help

Hilsen
/Jan

Fra : No Name

Dato : 02-01-02 20:28

Prøv: http://www.planetwolfenstein.com/

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 02-01-02 22:53

Jan Kehlet skrev: (messageID:

> [...]
> det med den Snoooper Rifle " Recover Snooper Rifle " Jeg står bare og
> glor på den ved containeren og ved ikke rigtig hvad jeg skal resten af

Lad mig gætte: Du har brugt snydekoder (/give all)? Jeg løb ind i samme
problem, men fandt desværre ikke ud af at "smide" den snooper rifle, som jeg
havde erhvervet ved snyd. Løsningen blev at gennemføre uden snyd...

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : GearUP

Dato : 03-01-02 17:22

Hvor svært kan det være!!!!!! Og en gang for alle.........

Det er "kun" den her mission man ikke starter med snydekoder....Som iøvrigt
ikke er særlig svær, men efter man har fundet riffelen kan man igen slå
snyde koder på....

Noget helt andet ville være hvis man skulle starte RCTW helt forfra og køre
uden snydekoder indtil man fik den forbandet riffel.

Jeg kunne iøvrigt godt tænke mig af vide om nogen "Hardcore nørd" har kørt
dette spil fra starten til slut uden snydekoder og i sværhedsgrad "bring
them on".... selv gider jeg ikke bruge tid, men med snydekoder er det dog
det fedeste spil og jeg er fra dengang snydekoden til wolf3D hed "LIM"

GearUP

Fra : Jacob Holm

Dato : 03-01-02 19:23

GearUP wrote:

> [...]
> them on".... selv gider jeg ikke bruge tid, men med snydekoder er det dog
> det fedeste spil og jeg er fra dengang snydekoden til wolf3D hed "LIM"

Jeg har gennemført det på nævnte sværhedsgrad og vidste ikke engang, at
der var koder.

Der var dog en del baner hvor jeg fik brugt quickload flittigt.

Hygge, mvh. Jacob.

Fra : GearUP

Dato : 03-01-02 19:57

Sejt/flot og ganske godt gået, og det kræver tålmodighed og man ikke er
gift.......

GearUP

Fra : Peter T.

Dato : 04-01-02 19:45

"GearUP" <kili@sol.dk> wrote in

> Sejt/flot og ganske godt gået, og det kræver tålmodighed og man ikke er
> gift.......

Naaah... Har man først gennemført banen i let sværhedsgrad, så er hardcore
slet ikke så svær. Flere af missionerne gennemførte jeg kun med smårifter
og uden at dø en eneste gang. :)

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Madsen

Dato : 03-01-02 19:59

On Thu, 3 Jan 2002 17:21:56 +0100, "GearUP" <kili@sol.dk> wrote:

>Jeg kunne iøvrigt godt tænke mig af vide om nogen "Hardcore nørd" har kørt
>dette spil fra starten til slut uden snydekoder og i sværhedsgrad "bring
>them on"....

Tjae måske.

Foreløbig er jeg nået til sidste bane uden snyd i den nævnte
sværhedsgrad og det har været en festlig og fornøjelig uge.