Mohaa Singleplayer demo lækket til nettet
Fra : Silver

Dato : 02-01-02 17:46

Den skulle først være udgivet i februar men en venlig sjæl har altså lækket
den til nettet.

Her kan i hente den...og den er for fed...glæd jer :D

http://www.dailyrush.dk/files/demos/781/

Fra : Seth

Dato : 02-01-02 18:01

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
lækket
> den til nettet.
>
> Her kan i hente den...og den er for fed...glæd jer :D

Den har da været ude i et stykke tid nu, så det vil jeg skam ikke kalde
lækket....
Gamereactor.dk har haft den i snart en måned.....

Seth

Fra : Jacob Holm

Dato : 02-01-02 18:04

Seth wrote:

> [...]
> lækket....
> Gamereactor.dk har haft den i snart en måned.....

Ja, men det er Multiplayer-demoen. Den nye er Single player, og den er
rigtig dejlig, imho.

Mvh. Jacob.

Fra : Seth

Dato : 02-01-02 19:39

"Jacob Holm" <jacob.hj@abk.auc.dk> wrote in message

> Ja, men det er Multiplayer-demoen. Den nye er Single player, og den er
> rigtig dejlig, imho.
>
> Mvh. Jacob.

DOH! hehe havde jeg ikke lige set...sorry then.

Seth

Fra : Claus Nielsen

Dato : 02-01-02 20:11

>Her kan i hente den...og den er for fed...glæd jer :D

Mnja, det kan vist diskuteres - man bliver jo kraftigt distraheret
hver gang man ser en af folkene bevæge sig... noget mere naturstridigt
skal man vist lede længe efter. Ekstrem turnoff.

Mvh, Claus
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-01-02 12:07

Claus Nielsen wrote:

> Mnja, det kan vist diskuteres - man bliver jo kraftigt distraheret
> hver gang man ser en af folkene bevæge sig... noget mere naturstridigt
> skal man vist lede længe efter. Ekstrem turnoff.

LIDT SPOILER!

? Jeg må være blind - kan du ikke lige beskrive hvad du mener for jeg
lagde ikke mærke til noget. Fik dog nakket mine teammates på et øjeblik
(De var lidt dumme henne ved den half track) så jeg var ikke i så meget
nærkontakt med dem).

Mvh

Bruno

PS. Andre end mig som synes systemet med 80% 60% 40%... til Tiger tanken
var tåbeligt?

Fra : Claus Nielsen

Dato : 03-01-02 13:38

>? Jeg må være blind - kan du ikke lige beskrive hvad du mener

De løber/bevæger sig med ryggen ret op og ned, og det er faktisk kun
benene der bevæger sig. Sammenlign f.eks. med hvordan folk bevæger sig
i RtCW, hvor det ser helt anderledes naturligt ud.

Prøv f.eks. i MoHAA nær starten, hvor man står sammen med 3 sidekicks,
at droppe en håndgranat, og så se dem "løbe" væk. Jeg blev næsten så
svimmel, at jeg skulle kaste op! :)

Mvh, Claus
---

Fra : Silver

Dato : 05-01-02 00:15

> PS. Andre end mig som synes systemet med 80% 60% 40%... til Tiger tanken
> var tåbeligt?

Tja et eller andet måtte de jo nok gøre for at det ikke skulle være så nemt
som ved den halftrack man skal bøffe i starten, så derfor valgte de nok det
system, hvor meget armeret sådan et monster egentlig var ved jeg ikke men
folk var vist godt og grundig bange for den i sin tid.

Mvh
Silver