Forslag til trådløs USB gamepad ?
Fra : Dr. Ralph

Dato : 01-01-02 12:42

Beklager, at jeg sender samme indlæg i 2 grupper, men anede ikke
eksistensen af denne gruppe før jeg fik hentet nye grupper ned.

Jeg ved Trustmaster laver en trådløs gamepad til USB - kan nogle
anbefale andre mærker ?

Logitech laver også deres wireless gamepad - hvad ligger bedst i
hånden (min hånd er lidt større end genenmsnittet af mandehænder)

Det skal bruges til XP.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Dr. Ralph

Dato : 02-01-02 09:49

Det var da utroligt - ingen gamere derude, der overvejer trådløse
gamepads - troede vi var hippe på alt nyt her i DK ?

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Ejner Lund

Dato : 03-01-02 05:01

Det er ikke fedt at bruge en masse penge på et gamepad, et gamepad er ca.
lige så nyttigt som et keyboard... Det er ihvertfald derfor jeg har et
keypad til 20 kr, et keyboard til 250 og et joystick til 500.... ;)

Fra : Dr. Ralph

Dato : 03-01-02 08:25

>Det er ikke fedt at bruge en masse penge på et gamepad, et gamepad er ca.
>lige så nyttigt som et keyboard... Det er ihvertfald derfor jeg har et
>keypad til 20 kr, et keyboard til 250 og et joystick til 500.... ;)

Jeg vil vædde på, at jeg kan slå dig i FIFA 2002 og NHL 2002 med min
gamepad mod dit tastatur til enhver tid - så det er noget vrøvl.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Frost

Dato : 03-01-02 17:54

"Dr. Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message

> Jeg vil vædde på, at jeg kan slå dig i FIFA 2002 og NHL 2002 med min
> gamepad mod dit tastatur til enhver tid - så det er noget vrøvl.

> [...]

Jeg tvivler.
En erfaren gamer der bruger tastatur kan spille lige så godt som en der
bruger et gamepad, ligemeget hvor ergonomisk og praktisk det er.
Men hvis den kamp bliver til noget, så vil jeg da gerne vide resultatet. ;)